تصاویر شیائومی Mi Pad 2 به بیرون درز کرد

تصاویر شیائومی Mi Pad 2 به بیرون درز کرد
  • 1394/1/11
  • مهرداد فراهانی
  • 0

درحال حاضر یک سال، زمان طولانی برای معرفی جایگزین برای گوشی های هوشمند است. این زمان برای تبلت ها می تواند کمی قابل قبول تر از گوشی های هوشمند باشد. اما در یک مورد خاص ما شاهد تصاویر لو رفته از جایگزین شیائومی Mi Pad ۷٫۹، هستیم که در ماه مارس سال گذشته رونمایی شده و ظاهرا بنا به دلایلی به زودی جایگزین آن Mi Pad 2 معرفی می شود.ed33ed02jw1eqo53mkpc2j207t0iyjt0

سرنخ به دست آمده را می توان در چند تصویری که به بیرون درز کرده مشاهده کرد که گفته می شود مربوط به Mi Pad 2 است. این تبلت طراحی خود را از Mi Note و Mi Note Pro فبلت های پرچمدار این شرکت الهام گرفته است و در نتیجه به نظر می رسد از نسل قبلی خود که از بدنه پلاستیکی بهره می برد پیروی نمی کند.

در واقع، اگر بگویم که Mi Note از Mi Pad الهام گرفته است منصفانه تر است اما بر اساس شایعات جدید عکس این قضیه هم صحت دارد. به هر حال علاوه بر شباهت در طراح کلی با توجه به خروجی مرکزی صدای گوشی و آرایش سنسور و دوربین جلو، نمای جلوی آن ها هم شبیه به هم می باشند.

تصاویر قاب فلزی هم که به بیرون درز کرده وعده ساخت بدنه این تبلت از جنس فلز همراه با کاهش وزن را می دهد.

همچنین این تبلت از ۳G و LTE هم پشتیبانی خواهد کرد و تنها در نسخه Wi-Fi عرضه نمی گردد. در این گزارش ادعا شده که از نسخه جدید اندروید ۵٫۰ در این گوشی استفاده خواهد شد.
متاسفانه هیچ مشخصاتی دیگری به همراه عکس، به بیرون درز نکرده است و ما نیز هیچ راهی برای تایید این تصاویر پیدا نکردیم اما به نظر می رسد به اندازه کافی معتبر و واقعی هستند.

[منبع: GSMarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *