سرویس های وب سایت آمازون آنقدر باهوش هستند که بتوانند پیش گویی نیز نمایند

سرویس های وب سایت آمازون آنقدر باهوش هستند که بتوانند پیش گویی نیز نمایند
  • 1394/1/23
  • علیرضا اصغری
  • 0

دیگر نیازی نیست که شما یک غول فناوری را هدایت کنید (و یا در یک آزمایشگاه مشغول به کار باشید) ‌تا بتوانید الزاما از مزایای یادگیری علوم مرتبط با کامپیوتر بهره مند گردید. آمازون اخیرا از یک قابلیت برای سرویس های وب رو نمایی کرده است که در واقع یک “ماشین آموزشی” است و به همه توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از این “هوش کامپیوتری” جهت انجام پیش گویی بهره مند گردند.

Amazon Jeff Bezos

یعنی حالا به جای آنکه بنشینید و ساعت ها با استفاده از الگوریتم های دقیق دیتاهایتان رو خودتان غربال گری نمایید، شما به سرورهای آمازون این اجازه را می دهید که در اطلاعات شما سرک کشیده و سپس بر اساس تشخیص خود،‌ پیش گویی هایی برایتان انجام دهد.

این کار به صورت بالقوه موجب ذخیره هزاران ساعت زمان برای شما خواهد شد، ‌مخصوصا زمانی که شما تجهیزات و امکانات اندکی در اختیار دارید و توانایی در اختیار گرفتن تعداد زیادی سرور را نداشته باشید. آمازون ادعا می کند که هم اکنون فقط بیست دقیقه زمان برای حل یک مساله، نیاز است،‌ در حالی که در گذشته حل همین مساله به ۴۵ روز زمان نیاز داشت.

این سرویس می تواند اثر بسیار بزرگی بر کارها و به خصوص بر وظایف و کارهای یکنواخت در دنیای کسب و کار گذارد. شما احتمالا با بازی های بیشتری مواجه خواهید شد که در آن ماشین، حرکت بعدی شما را زودتر از خودتان پیش بینی و انجام دهد. و یا فرشگاه هایی که با نظرات شما بهتر برخورد کرده و یا می توانند کالاهای جدید را برای خرید،‌ به شما پیشنهاد نمایند.

پس بنابراین از هم اکنون آماده باشید و از اینکه اپلیکیشین و یا وب سایت محبوب و دلخواه شما، در آینده به طور محسوسی هوشمند شده باشد، دیگر تعجب نکنید.

منبع: [engadget]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *