رندرهای جدید Lumia 940 و ۹۴۰ XL

رندرهای جدید Lumia 940 و ۹۴۰ XL
  • 1394/2/16
  • مهدي ده نبي
  • 0

دو گوشی جدید مایکروسافت، یعنی Lumia 940 و Lumia 940 XL هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و هدف طراحان صنعتی برای مدلینگ قرار گرفته اند. رندرهای جدیدی از این دو گوشی هوشمند را برای شما آماده کرده ایم. با گویا آی تی همراه باشید.

 بدنه هر دو دستگاه از جنس آلومینیوم و کاملا صاف و براق طراحی شده است. Lumia 940 دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Super AMOLED با رزولوشون ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ می باشد. مدل ۲۳ گیگابایتی آن دارای پردازنده شش هسته ای Snapdragon 808 و مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن دارای پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 815 خواهد بود. رم دستگاه ۳ گیگابایت بوده و کارت گرافیک Intel Real Sense ، زینت بخش تصاویر آن می باشد.

۱

دوربین پشت پرچمدار جدید مایکروسافت، ۲۵ مگاپیکسل با لنز زایس، فلاش LED ، قابلیت فیلم برداری ۴K و سنسور لزرشگیر اپتیکال بوده، در کنار آن نیز دوربین جلو ۵ مگاپیکسل و واید می باشد.

توان مصرفی دستگاه را یک باطری ۳۲۵۰ میلی آمپری تأمین خواهد کرد و ویندوز ۱۰ نیز به صورت پیشفرض روی دستگاه نصب شده است.

۲

Lumia 940 XL دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ و باقی مشخصات مانند نمونه فوق می باشد. البته دو تغییر را باید ایجاد کنیم. رم این دستگاه ۴ گیگابایت بوده و باطری دستگاه نیز ۳۹۵۰ میلی آمپر گزارش شده است. همچنین Lumia 940 XL از قلم دیجیتالی نیز پشتیبانی می کند.

۳

هر دو تلفن هوشمند فوق، پیش بینی می شود که همزمان با ارائه ویندوز ۱۰ برای موبایل ها، رونمایی شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *