عرضه پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی OnePlus در هند

عرضه پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی OnePlus در هند
  • 1394/2/21
  • حسین محمودزاده
  • 0

شرکت OnePlus همانطور که وعده داده بود پاوربانک خود را در هند عرضه کرد. این محصول هم اکنون از طریق سایت آمازون شعبه هند قابل خریداری است.

پاوربانک OnePlus باظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت و در دو رنگ سفید و مشکی، همانند گوشی هوشمند OnePlus One، عرضه شده و قیمتی برابر ۱,۳۹۹ روپیه دارد.

این پاوربانک دارای دو پورت USB برای شارژ همزمان دو دستگاه بوده و خود پاوربانک نیز ۵٫۵ ساعت زمان برای شارژ مجدد نیاز دارد. ابعاد این محصول ۱۴۲٫۸x72.6×16.2 میلیمتر و وزن آن در حدود ۲۲۰ گرم می باشد. این پاوربانک از چراغ های نشانگر LED و همچنین سیستم ایمنی برای حفاظت از شارژ بیش از حد باطری و همچنین داغ شدن بیش از حد آن می باشد. درون جعبه این محصول در هنگام خرید یک کابل USB نیز قرار داده شده است.

OnePlus این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی را در ماه دسامبر با قیمت ۱۴,۹۹ دلار (تقریبا ۹۵۰ روپیه) معرفی نمود و عرضه آن را نیز از ماه مارس آغاز کرد و هم اینک این محصول به بازار هند نیز راه پیدا کرده است.

oneplus-powerbankاین پاور بانک جدید OnePlus در بازار هند با محصولات مشابهی همچون Xiaomi’s Mi 10400 mAh با قیمت ۹۹۹ روپیه و Asus ZenPower 10050 mAh با قیمت ۱,۴۹۹ روپیه رقابت خواهد نمود.

ماه پیش بود که رئیس شعبه OnePlus در هند آقای Vikas Agarwal در انجمن اینترنتی رسمی این شرکت خبر از عرضه این پاوربانک داد و همچنین به گفته وی قرار بود قاب هایی از جنس بامبو برای گوشی هوشمند OnePlus One نیز در این کشور عرضه شود که تا به این لحظه خبری از این قاب ها در فروشگاه آمازون هند نیست.

شرکت OnePlus هفته پیش اعلام کرده بود که مشکلات حقوقی این شرکت با Micromax در هند به پایان رسیده و بنا به توافق طرفین این قاب های بامبو برای گوشی هوشمند OnePlus One عرضه خواهند شد. البته با توجه به این خبر می توان انتظار داشت که استفاده کنندگان این گوشی هوشمند در هند از این پس خواهند توانست از بروزرسانی سیستم عامل سیانوژن (Cyanogen) نیز استفاده کنند.

منبع: [gadgets.ndtv]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *