امکانات آیفون ۶s و ۶s Plus توسط چاینا تلکام تایید شد

امکانات آیفون ۶s و ۶s Plus توسط چاینا تلکام تایید شد
  • 1394/6/3
  • پرهام
  • 0

شایعات پیرامون تلفن های هوشمند آینده غول های فناوری بسیار داغ است؛ از فبلت مبهم شرکت ال جی و اچ تی سی گرفته تا آیفون ۶ اس و نسخه پلاس آن. به گفته China Telecom اپل آیفون ۶ اس و نسخه پلاس آن بین ۱۸ الی ۲۵ سپتامبر به چین می رسد. به هر حال اگر این خبر را در کنار شایعات پیرامون رونمایی از محصول در تاریخ ۹ سپتامبر بگذاریم، به نتیجه جالبی می رسیم.

در ادامه با مشروح خبر همراه گویا آی تی باشید.

اگر در زمینه بهره وری از فناوری Force Touch شک داشتیم، حالا این منبع معتبر از وجود آن در هر دو تلفن جدید شرکت اپل خبر داده است. اما هم اکنون بزرگ ترین سوال خریداران این است که اولین محصول دارای این فناوری از کدام شرکت خواهد بود و کی به بازار روانه می شود. علاوه بر آیفون ۶ اس و نسخه پلاس آن، تلفن هایی نظیر ZTE Axon Mini و همچنین هواوی Mate S با این فناوری همراه خواهند شد. اما این فناوری چیست؟ حضور قابلیت Force touch در این محصولات بدین معناست که صفحه نمایش آن ها می تواند تفاوت بین یک تپ ساده بر روی صفحه را با لمس طولانی تشخیص دهد.

این منبع آگاه همچنین خبر از وجود نسخه طلایی/صورتی از مدل جدید آیفون ۶ می دهد. روز های قبل نیز تصاویری از چنین محصولی با رنگ متفاوت به بیرون درز کرده بود. علاوه بر این گفته می شود شرکت اپل حافظه RAM در محصولات جدیدش را دو برابر ، یعنی دو گیگابایت، کرده و یک دوربین بهتر در تلفن هایش قرار داده است. همچنین می توانیم انتظار افزایش مگاپیکسل های دوربین از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل در آیفون ۶ اس را انتظار داشته باشیم. در حالی که در این موضوع آنچنان شکی نیست، چاینا تلکام از وجود چیپست اپل A9 در تلفن های جدید این شرکت خبر داده است.

با این حال هنوز اطلاعات بیشتری در زمینه امکانات این محصولات منتشر نشده اند. همچنین هنوز رونمایی از یک آیفون ۴ اینچی با نام آیفون ۶c و همچنین اپل آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی در ماه بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد. به هر حال هر چه به روز رونمایی نزدیک می شویم، شایعات و اطلاعات بیشتری به بیرون درز خواهند کرد.

شما عزیزان می توانید جدیدترین اخبار در این باره را از گویا آی تی بخوانید. حال نظر شما پیرامون این خبر چیست؟ آیا مایل به خرید آیفون ۶ اس یا نسخه پلاس آن هستید؟ نظرتان پیرامون یک آیفون ۶ چهار اینچی چیست؟ آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی چطور؟ نظرات خود را در پایین با ما و خوانندگان گویا در میان بگذارید.

منبع مطلب: phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *