ویندوز ۱۰ برای موبایل تنها از دستگاه های ۸ گیگابایتی و بیش تر پشتیبانی می کند

ویندوز ۱۰ برای موبایل تنها از دستگاه های ۸ گیگابایتی و بیش تر پشتیبانی می کند
  • 1394/6/3
  • مبين
  • 0

اگر شما دارای یکی از دستگاه های لومیا هستید که واجد شرایط دریافت آپدیت ویندوز ۱۰ می باشد که پس از انتشار رسمی آن را دریافت خواهید کرد. ماه گذشته مایکروسافت لیست دستگاه هایی که در ابتدا به ویندوز ۱۰ آپدیت می شوند را منتشر کرد که حال یک چیز مشترک بین آن ها وجود دارد تمامی دستگاه های دارای حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی یا بیش تر هستند.

در واقع با توجه به گزارش های اخیر گوشی های هوشمند قدیمی لومیا که دارای حافظه کمتر از ۸ گیگابایت هستند نمی توانند این آپدیت را نیز دریافت کنند. این خبر از سوی Windowsunited.de منتشر شده و از دستگاه های قدیمی مایکروسافت نیز حمایت دارد و البته گشت و گذار در وب سایت ویندوز ۱۰ موبایل این خبر را نیز تایید می کند.

حال با توجه به گزارش این وب سایت این آپدیت به ۸ گیگابایت فضا خالی نیاز دارد که این بدان معنی است حتی اگر دستگاه شما از اسلات کارت میکرو اس دی پشتیبانی کند بازهم به آپدیت فرقی نخواهد کرد و ۸ گیگابایت از فضا ذخیره سازی نیز نیاز خواهد داشت.

microsoft-lumia-640x482

 

البته هنوز مشخص نیست که مایکروسافت تا چه حد دستگاه های خود را محدود می سازد اما در زمان انتشار رسمی ویندوز ۱۰ برای گوشی های هوشمند ناگفته ها درباره آن هم منتشر می شود.

منبع: [ubergizmo]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *