کمپانی دیزنی پیام رسان نوجوان منتشر کرد

کمپانی دیزنی پیام رسان نوجوان منتشر کرد
  • 1395/5/19
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت دیزنی به تازگی یک برنامه پیام رسان تولید و منتشر نموده که برای گروه سنی ۱۳ سال به بالا مناسب است. این شرکت قصد دارد تا خیال والدین را از این بابت که کودکان با چه مطالبی  در دنیای مجازی سر و کار دارند  راحت نماید.

همانطور که در بالا اشاره شد کاربران این اپ باید بیش از ۱۳ سال سن داشته باشند و امکان ارسال پیام بین ۲ نفر منوط به پذیرفتن درخواست دوستی ۲ جانبه می باشد.

در استفاده از این اپ ۳ قانون کلی و مهم وجود دارد که شامل احترام به یکدیگر، خودداری از به کاربردن الفاظ نامناسب و همچنین حفظ امنیت اعضا می باشد.

به منظور حفظ امنیت اشخاص دیزنی توصیه نموده که از به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن، آدرس و یا نام واقعی خودداری شود. همچنین این اپ مجهز به سیستم فیلتر خودکار برای کلمات نامناسب می باشد با این وجود اگر در گفتگوها الفاظ نامناسبی رد و بدل شود این امکان وجود دارد که با فشردن دکمه سوت در بالای صفحه دیزنی را به خواندن پیام ها تشویق نمود.

نقض قوانین این اپلیکیشن سبب می شود ممنوعیت های دائم و یا موقتی برای خاطیان در نظر گرفته شود. در حال حاضر امکان ارسال عکس و ویدئو در این شبکه اجتماعی وجود ندارد اما دیزنی اعلام نموده که در بروزرسانی بعدی این امکان را خواهد افزود.

دیزنی قصد دارد محیطی امن را برای کاربران کم سن و سال ایجاد نماید از این رو اضافه شدن امکانات تصویری قدری خطرناک است و دیزنی باید بتواند محتوای تمامی فایل های منتشر شده را بررسی نماید تا کودکان و نوجوانان از محتوای نا مناسب مصون بمانند.

از دیگر قابلیت های این پیام رسان امکان استفاده از بازی ها و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری اخبار، تصاویر، و ویدئو های کانال های انحصاری دیزنی می باشد. این پیام رسان همچنین مجهز به استیکرهای زیبا و متنوعی مناسب این گروه سنی می باشد.

هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را برای پلتفرم های موبایل از لینک های زیر دریافت نمایید.

google-play Label_Downlaod2-1

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *