چگونه نوت ۷ های سالم را از معیوب تشخیص دهید؟

چگونه نوت ۷ های سالم را از معیوب تشخیص دهید؟
  • 1395/6/26
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سامسونگ در راستای تعویض نوت ۷ های معیوب قصد دارد راه کارهای خاصی را بیندیشد که مالکان پس از تحویل فبلت های خود با آسودگی از تعویض آن، به استفاده از نوت ۷ خود بپردازند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

بر اساس اعلام رسمی کمیسیون ایمنی مصرف کنندگان تا کنون ۹۲ گزارش مبنی بر انفجار و یا آتش سوزی فبلت نوت ۷ دریافت شده است که ۲۶ مورد از آنها منجر به سوختگی و ۵۵ مورد منجر به خسارات مالی نظیر انفجار درون ماشین یا گاراژ های شخصی شده اند. با توجه به اعلام کمپانی سامسونگ ۹۷ درصد از کل موبایل های خریداری شده توسط مشتریان در ایالات متحده آمریکا معیوب بوده و قابلیت انفجار دارد و بهتراست هرچه سریعتر به نمایندگی های این کمپانی تحویل داده شوند. لازم به ذکر است که باتری های معیوب تولید خود کمپانی سامسونگ هستند.

galaxy-note-72-600x342

اواخر ماه جاری میلادی (۲۱ سپتامبر برابر ۳۱ شهریور ماه) قرار است کمپانی سامسونگ نسخه های سالم و بدون نقص فبلت های نوت ۷ را روانه بازار نماید. از این رو کمپانی سامسونگ قصد دارد با انجام تغییراتی جزئی در نوت ۷ های سالم، کاری کند تا مالکان به سهولت قادر به تشخیص نوت ۷ های سالم از معیوب باشند.

با توجه به اعلام رسمی کمپانی سامسونگ تا کنون در حدود ۲٫۵ میلیون نوت ۷ در سراسر دنیا عرضه شده است که از این میان تنها ۴۰۰ هزار واحد به دست مشتریان رسیده است و الباقی نزد خرده فروشان و توزیع کنندگان می باشد. هرچند این کمپانی با فراخوان های خود قصد جمع آوری تمامی ۲٫۵ میلیون نسخه را داشته است اما ظاهرا تا کنون از این تعداد تنها ۴۰۰ هزار واحد به این کمپانی عودت داده شده است. به همین سبب کمپانی سامسونگ قصد دارد باتغییراتی در ساختار بسته بندی و پلتفرم این فبلت ها خیال مشتریان خود را از سالم بودن گوشی های تحویل گرفته شده راحت نماید. از این رو قرار است آیکون باتری که در گوشه بالا، سمت راست رابط کاربری به چشم می خورد به رنگ سبز تغییر یابد.(پیش از این آیکون باتری سفید رنگ بوده است.)

ناگفته نماند که سامسونگ از همین حالا عرضه واحدهای سالم گلکسی نوت ۷ را به خرده فروشی و اپراتورهای مخابراتی آغاز کرده و مشتریان می توانند تا روز ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریورماه) آنها را دریافت یا خریداری کنند.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

ZDNet

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *