تصاویر منتشر شده از اولین شاسی بلند جگوار چه ویژگی هایی را از این خودرو بیان نمود؟

تصاویر منتشر شده از اولین شاسی بلند جگوار چه ویژگی هایی را از این خودرو بیان نمود؟
  • 1395/7/4
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی جگوار در حال آزمایشات نهایی بر روی اولین خودروی شاسی بلند خود است از همین رو به تازگی تصاویر جاسوسی شده جدیدی از خودروهای این کمپانی منتشر شده است که نشان می دهد این کمپانی در حال تست و بررسی قوای محرکه تمام برقی خود بر روی بدنه این شاسی بلند است. آنطور که از شایعات پیداست جگوار نام این شاسی بلند تمام برقی خود را J-pace  و یا E-pace خواهد گذاشت.

Jaguar building hybrid car

نکته امیدوار کننده ای که در این تصاویر مشاهده می شود وجود خروجی اگزوز در این شاسی بلند هاست که نوید تولید خودروهای هیبریدی را توسط این کمپانی می دهد و به نظر می رسد این محصول کمپانی جگوار قرار است یک خودروی هیبریدی قوی برای رقابت با شاسی بلندهای هیبرید دیگر، همچون بی ام و X5 و مرسدس بنز GLE و همینطور نسخه تمام برقی هم برای رقابت با تسلا مدل X باشد.

Jaguar building hybrid car

در واقع کمپانی جگوار قصد دارد ۲ مدل از این خودرو را توسعه دهد. یکی از این نسخه ها قرار است هیبرید دیزلی باشد و در بازار اروپا عرضه گردد در حالی که نسخه هیبرید بنزینی این محصول در  بازار چین و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

این سیستم محرکه برای خودروهای گروه خودروسازی جگوار لندرور استفاده می شود و با توجه به تحرک رقبا برای ساخت این دست از شاسی بلند ها، جگوار هم با تولید این محصول در حال آماده سازی خود برای رقابت در سال های آینده است.

Jaguar building hybrid car

اخبار دیگر درباره این خودرو حکایت از آن دارد که مدل تمام برقی آن قرار است در سال ۲۰۱۹ توسط جگوار رونمایی شود. به نظر می رسد این خودرو قرار است از باتری های لیتیوم یونی با ظرفیت ۷۰ kWh بهره ببرد که قادر است با یک بار شارژ مسافتی معادل ۳۰۰ مایل را طی کند.

دیگر شایعه ای که در باره مدل ۲۰۱۹ به گوش می رسد استفاده از  ۲ موتور برقی یکی در محور جلو و دیگری بر محور عقب این خودرو است.

Jaguar building hybrid car

در این میان شایعاتی نیز به گوش می رسد که کمپانی بی ام دبلیو نیز قصد ساخت یک کراس اوور هیبریدی یا برقی از سری i را دارد همچنین مرسدس بنز قصد دارد اولین نسل از خودروهای برقی تولید انبوه خود را ظرف روزهای آینده در نمایشگاه خودرو پاریس عرضه کند.

بنابراین به زودی باید شاهد نبرد خودروهای تمام برقی در بازار اروپا باشیم. نبردی که به نظر می رسد دهه ها به طول بیانجامد و تحولات عمیقی را دربازار خودرو جهانی ایجاد نماید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با گویا آی تی و دیگر کاربران در میان بگذارید و با اشتراگ گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی دوستانتان را نیز از این مطلب آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *