ساعت هوشمند Kello خواب شما را زمان بندی می کند

ساعت هوشمند Kello خواب شما را زمان بندی می کند
  • 1395/7/12
  • زهرا معبودی
  • 0

با توجه به اینکه خوابیدن بخش بسیار مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهد کمپانی های بسیاری در تلاش هستند تا با تولید محصولات خلاقانه بتوانند مدیریت اصولی این بخش از زندگی را نیز بر عهده بگیرند. برای این منظور ابزار های هوشمند بسیاری چون تخت خواب و بالش های هوشمند اختراع شده است اما به تازگی محصولی جدید معرفی شده که قابلیت های جالبی دارد.

Smart alarm clock set to sleep

این محصول جدید که یک ساعت هوشمند زنگ دار است می تواند برای شما تعداد محدودی snooze در طول هفته تعیین نماید تا شما هر صبح نتوانید چند دقیقه بیدار شدن خود را به تاخیر بیندازید و این فرصت به تعداد محدودی در هفته در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در صورتی که سعی کنید بیشتر از این حد تعیین شده در هفته چرت بزنید ساعت زنگدار هوشمند Kello   دست به کار می شود و با اتصال به لامپ های هوشمند موجود در اتاق خوابتان آنها را با بیشترین نور ممکن فعال خواهد نمود.

Smart alarm clock set to sleep

ساعت Kello همچنین به یک برنامه تمرینی برای تنفس مجهز است که حدود ۲۰ دقیقه زمان می برد و با خاموش و روشن شدن چراغ ها کاربر را راهنمایی می کند، اما استفاده از آن روند به خواب رفتن را راحت تر خواهد کرد. همچنین برای کنترل قابلیت های این ابزار هوشمند یک اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و iOS تولید شده است که به شما امکان می دهد از طریق تلفن همراهتان با آن در ارتباط باشید و تنظیمات لازم را اعمال نمایید.

Smart alarm clock set to sleep

ناگفته نماند که  این محصول هنوز تولید نشده است و کمپانی سازنده ویدئو  طراحی مفهومی آن را بر روی وب سایت کیک استارتر قرار داده است تا با معرفی آن بتواند سرمایه های مورد نظر برای توسعه محصول خود را بدست آورد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *