هوآوی میت ۹ با زوم اپتیکال چهار برابر، ۱۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

هوآوی میت ۹ با زوم اپتیکال چهار برابر، ۱۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت
  • 1395/8/3
  • مقدم
  • 0

شرکت چینی هوآوی، به‌زودی از گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی هوآوی میت ۹ رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، شایعات زیادی از مشخصات‌فنی و قیمت احتمالی آن فاش شده است. با این‌حال، به‌تازگی، شایعه‌پرداز معروف یعنی اوان بلاس (@evleaks) مشخصات‌ بیشتری را از پرچم‌دار جدید هوآوی که با نام میت ۹ به بازار عرضه می‌شود، منتشر کرده است. براساس اطلاعات فاش‌شده،  هوآوی میت ۹ از  زوم اپتیکال چهار برابری استفاده می‌کند و نسخه رده‌بالای آن، نزدیک به ۱۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه گویا آی‌تی باشید.

البته قیمت ۱۳۰۰ دلاری فاش‌شده برای مدل رده‌بالای هوآوی میت ۹ که با نام هوآوی میت ۹ پرو به بازار عرضه می‌شود، درنظر گرفته شده است. بر همین اساس، برای خرید پرچم‌دار جدید هوآوی با یک صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی خمیده Quad HD و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی، باید هزینه قابل‌توجهی را پرداخت نمایید. البته در حال‌حاضر، صحت این ادعا مشخص نشده است اما باید توجه داشته باشد که شرکت هوآوی، همواره تلاش کرده است تا سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات جدید با قیمت رقابتی، حفظ نماید و عرضه هوآوی میت ۹ پرو به قیمت ۱۳۰۰ دلار، چندان با سیاست گذشته شرکت سازنده، هم‌خوانی ندارد. هرچند، باید منتظر ماند و دید که هوآوی، چه قابلیت‌های دیگری را برای پرچم‌دار جدید خود درنظر گرفته است که در صورت صحت شایعات، تصمیم دارد آن‌را به قیمت ۱۳۰۰ دلار به بازار عرضه نماید.

Mate 9 Pro

با این‌حال، ذکر این موضوع خالی از لطف نیست که هوآوی میت ۹ پرو به صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱ استفاده می‌کند و علاوه‌براین، شرکت هوآوی، سیستم‌عامل جدید گوگل را با رابط‌کاربری EMUI 5 شخصی‌سازی کرده است. براساس دیگر شایعات فاش‌شده، هوآوی میت ۹ به تراشه هشت هسته‌ای Kirin 960 مجهز شده است و احتمالاً، مدل رده‌بالای آن با شش گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد.

 آنچه که بیش‌تر در هوآوی میت ۹ جلب‌توجه می‌کند، طراحی بسیار نزدیک آن به محصولات سری گلکسی سامسونگ است و به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی، تصمیم گرفته تا یکی از جذاب‌ترین شاخصه‌های محصولات خود (طراحی) را نادیده بگیرد و به استفاده از طراحی دیگر محصولات بر روی گوشی‌های پرچم‌دار خود، بسنده نماید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *