شرکت شیائومی بر روی یک گوشی‌هوشمند خمیده جدید، مشغول به کار است

شرکت شیائومی بر روی یک گوشی‌هوشمند خمیده جدید، مشغول به کار است
  • 1395/9/19
  • مقدم
  • 0

گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش خمیده، یک روند جدید را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده‌اند و محصولات مختلفی از چندین سازنده با صفحه‌نمایش خمیده، تا به‌حال معرفی شده است. شرکت شیائومی، یکی از سازندگانی است که پیش‌تر، از گوشی پرچم‌دار شیائومی می نوت ۲ با صفحه‌نمایش لبه منحنی رونمایی کرد اما به‌نظر می‌رسد که این سازنده، بر روی یک محصول دیگر مجهز به صفحه‌نمایش خمیده مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

تصویر تازه منتشرشده در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین، به یک محصول معرفی‌نشده شیائومی با صفحه‌نمایش خمیده اشاره می‌کند. البته، این محصول در مقایسه با تصوری که در حال‌حاضر از گوشی‌های هوشمند به صفحه‌نمایش خمیده داریم؛ متفاوت است و بیشتر، سری جی فلکس ال‌جی را یادآوری می‌کند.

همان‌طور که در تصویر منتشرشده، مشخص است؛ گوشی موجود در تصویر، با رابط‌کاربری MIUI همراه بوده و در قسمت میانی صفحه‌نمایش، شاهد یک انحنا هستیم. از آنجایی‌که پنل صفحه‌نمایش شیائومی می نوت ۲ توسط ال‌جی تامین می‌شود، چندان بعید نیست که شرکت شیائومی، از پنل‌های تولید‌شده توسط ال‌جی با انحنا در قسمت میانی، استفاده نماید.

xiaomi-mi-curved-phone

با این‌حال، باید توجه داشته باشید که گوشی‌های معرفی‌شده از سری جی فلکس ال‌جی، چندان فروش خوبی را تجربه نکرده‌اند و این موضوع، باعث شد تا شرکت ال‌جی، برخلاف شایعات، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خمیده جی فلکس رونمایی نکند. به همین جهت، چندان نمی‌توان به عرضه یک محصول خمیده توسط شیائومی، مشابه با گوشی‌های ال‌جی جی فلکس مطمئن باشیم.

بنابراین، بیش‌تر احتمال می‌دهیم که گوشی منحنی جدید شیائومی در حد نمونه آزمایشی باقی بماند و هیچ‌گاه به بازار عرضه نشود. با این‌حال، شرکت شیائومی نشان داده است که به ارائه یک محصول نوآورانه همواره فکر می‌کند و معرفی شیائومی می میکس به عنوان یک محصول با صفحه‌نمایش بدون حاشیه، صحت این ادعا را تایید می‌کند.

 حتی اگر در نهایت، شرکت شیائومی از این محصول با صفحه‌نمایش دارای انحنا در قسمت میانی، رونمایی کند؛ نمی‌توان اطمینان داشت که این محصول به عنوان یک گوشی مفهومی مانند شیائومی می میکس عرضه می‌شود یا شرکت سازنده، تولید آن‌را به چند نسخه محدود نگه نمی‌دارد. در حال‌حاضر، مطمئن نیستیم که این محصول، به چه سخت‌افزاری مجهز شده است اما در صورتی‌که شیائومی برای معرفی این محصول برنامه‌ریزی کرده‌ باشد، گوشی خمیده شیائومی، حداقل به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی مجهز خواهد بود.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، عرضه گوشی‌های هوشمند با لبه‌های منحنی توسط برخی از سازندگان مطرح، باعث شده است تا روند جدیدی در گوشی‌های هوشمند، شکل بگیرد و سازندگان، حداقل یک گوشی با چنین صفحه‌نمایش ارائه دهند. به همین جهت، انتظار داریم که در سال ۲۰۱۷، محصولات بیشتری با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه معرفی شود و بسیار جالب است که بدانیم آیا شرکت شیائومی، گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ را با صفحه‌نمایش خمیده معرفی خواهد کرد یا آن‌را در یک مدل با صفحه‌نمایش تخت به بازار عرضه می‌کند. درباره گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش خمیده چه نظری دارید؟ آیا می‌توان از آن‌ها به عنوان یک نوآوری در بازار یاد کرد یا خیر؟

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *