۴ سورپرایز نمایشگاه CES برای طرفداران اندروید

۴ سورپرایز نمایشگاه CES برای طرفداران اندروید
  • 1395/10/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

همزمان با نزدیک شدن به پایان ماه دسامبر، شور و اشتیاق طرفداران اندروید برای اتفاق بزرگ بیشتر و بیشتر می‌شود. این روزها که بازار شایعات داغ داغ است و هر لحظه خبر جذابی از این سو و آن سوی وب منتشر می‌شود، بعضی از شرکت‌ها پیش‌دستی کرده و اطلاع رسانی درباره جدیدترین محصولات و فناوری‌هایشان را شروع کرده‌اند.

گویا آی تی – با نزدیک شدن به روز پنجم ژانویه، شرکت Asus که در زمینه ساخت تلفن‌های هوشمند اندرویدی هم فعالیت می‌کند پرده از دو تلفن همراهی که قرار است در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس عرضه کند، برداشت. مدیر عامل این شرکت، جری شن، تصدیق کرد که ZenFone بعدی بر پایه پروژه Tango شرکت گوگل عرضه شده و از تیزر ۳۰ ثانیه‌ای منتشر شده درباره این محصول به این نکته اشاره می‌شود که در ZenFone جدید امکان استفاده از قابلیت واقعیت افزوده (AR) هم وجود دارد.

ضمنا T-Mobile اعلام کرده که اولین کمپین بازاریابی سال ۲۰۱۷ خود (که از آنها با نام Uncarrier) یاد می‌شود را در اولین روز از نمایشگاه CES برگزار کند. جان لگری مدیر عامل این شرکت در تیزر ویدئویی کوتاه منتشر شده، بعد از این که بارها و بارها مشتریان شرکت، دوستان و کارمندان از او درباره‌ی پروژه‌ی بعدی شرکت سوال می‌کنند وی فقط می‌گوید، ”حتما از چیزی که قرار است معرفی کنیم خوش‌تان خواهد آمد.“ در کمپین‌های قبلی شاهد عرضه سرویس‌های رایگان استریم ویدئو و موسیقی، امکان انتقال مانده حجم اینترنتی به سرویس ماه بعد و امکان سهیم شدن در سهام T-Mobile با معرفی سایر دوستان و ترغیب آنها به استفاده از خدمات این شرکت بوده‌ایم. اما هیچ اطلاعات دیگری از پروژه‌ی جدید تا کنون منتشر نشده است.
شرکت ال‌جی هم از قافله عقب نمانده و قرار است گروه جدیدی از محصولات خود را معرفی نماید. اگر چه این شرکت سعی کرده همه چیز را در مورد مدل بعدی پرچمدار کنونی خود یعنی G5 مخفی نگه دارد اما اعلام کرده که قرار است ۴ عضو جدید سری K و همچنین نسل بعدی فبلت‌های Stylo خود را در نمایشگاه امسال عرضه نماید.

اگر چه شکی نیست HTC هم مدل‌های جدیدی را برای خودنمایی در نمایشگاه عرضه خواهد کرد اما ظاهرا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای اعلام یک خبر بزرگ است. در طی یک دعوت‌نامه سری برای این نشست که در دوازدهم ژانویه برگزار می‌شود، این شرکت فقط این طور گفته که قرار است از یک محصول برای کاربران رونمایی شود. در دعوت نامه این شرکت حرف U روی یک پس‌زمینه‌ی آبی رنگ با طرح ابر درج شده که البته حرف U در اینجا نشان دهنده‌ی حرف C در لوگوی HTC که در سمت راست صفحه تعبیه شده نیز هست.
پیشگویی‌ها همیشه در CES درست از آب در نمی‌آیند اما دور ماندن از جو جذاب شایعه‌ها هم بسیار سخت به نظر می‌رسد. HTC که از همین ابتدا اعلام کرده از محصول برتر و ویژه‌‌اش بعد از پایان نمایشگاه رونمایی خواهد کرد اما منتظر سورپرایز ویژه T-Mobile برای تلفن‌های اندرویدی خواهیم ماند. عرضه یک تلفن جدید مبتنی بر Tango هم کم چیزی نیست. منتظر اخبار جذاب CES باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *