گزارش مالی جدید شرکت اپل از درآمد ۷۸٫۴ میلیون دلاری این سازنده خبر می‌دهد

گزارش مالی جدید شرکت اپل از درآمد ۷۸٫۴ میلیون دلاری این سازنده خبر می‌دهد
  • 1395/11/13
  • مقدم
  • 0

زمانی‌که شرکت اپل از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد، بسیاری مدعی شده بودند که رونمایی از یک آیفون مشابه با مدل‌های قبلی، فروش آیفون‌های جدید شرکت اپل را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و جدا از دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس، قابلیت چندان جالبی در آیفون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل وجود ندارد. به هرحال، گزارش مالی جدید شرکت اپل منتشر شده است و در این گزارش آمده که شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ (نخستین سه ماهه از سال مالی ۲۰۱۷ شرکت اپل) موفق به کسب درآمد ۷۸٫۴ میلیارد دلاری شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه گویا آی‌تی باشید.

نخستین سه ماهه از سال مالی جدید شرکت اپل در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد و شرکت اپل در این مدت، همان‌طور که گفته شد، ۷۸٫۴ میلیارد دلار درآمد به‌دست آورده است. البته به‌نظر می‌رسد که درآمد بالای شرکت اپل به لطف فروش آیفون‌های این سازنده محقق شده باشد.

بنابر اعلام رسمی شرکت اپل، این سازنده موفق شده است تا نزدیک به ۷۸٫۳ میلیون واحد آیفون در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ به فروش برساند که در مقایسه با فروش ۷۴٫۸ میلیون واحدی آیفون‌های اپل در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶، یک رقم قابل‌توجه به حساب می‌آید. البته این لزوماً بدین معنی نیست که فروش آیفون‌های شرکت اپل، همواره قابل‌توجه خواهد بود و باید منتظر گزارش‌های مالی شرکت اپل در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۱۷ باشیم.

در پیش‌بینی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ آمده است که شرکت اپل در این مدت، نزدیک به ۵۱٫۵ تا ۵۳٫۵ میلیون واحد آیفون عرضه خواهد کرد و این موضوع باعث شده است تا ارزش هر واحد از سهام شرکت اپل به ۱۲۴٫۴۸ دلار برسد. هم‌چنین، شرکت اپل در گزارش مربوط به سه ماهه اول از سال مالی جدید خود اعلام کرده است که فروش تبلت‌های آی‌پد با یک روند نزولی به ۱۳ میلیون واحد رسیده است. البته هم‌چنان، مشخص نیست که شرکت اپل در سه پایانی سال ۲۰۱۶، چه تعداد ساعت‌مچی اپل واچ به فروش رسانده است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *