سامسونگ از گوشی های A8 و A8+ 2018 با صفحه نمایش اینفینیتی رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی های A8 و A8+ 2018 با صفحه نمایش اینفینیتی رونمایی کرد
  • 1396/10/2
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

سامسونگ از گوشی های Galaxy A8 خود با ویرایش ۲۰۱۸ رو نمایی کرد. در این گوشی های جدید یعنی Galaxy A8 و Galaxy A8+ از صفحه نمایش های اینفینیتی که سامسونگ اولین بار در گوشی های Galaxy S8 و Galaxy Note8 تعبیه کرده بود، استفاده شده است. در گوشی های Galaxy A8 از صفحه نمایش ۵٫۶  اینچی استفاده شده است. این در حالی است که در گوشی های Galaxy A8+ از صفحه نمایش ۶ اینچی استفاده شده است. هر دو این گوشی ها دارای پنل AMOLED دارای FHD اسپرت با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۲۲۰ هستند.

گویا آی تی – هر دو این گوشی ها از استاندارد IP8 پشتیبانی می کنند. پردازنده هایتعبیه شده در این گوشی ها ۸ هسته ای است که همراه با رم ۴ گیگ البته فقط در گوشی های A8+ به همراه دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی ارائه شده اند. فضای داخلی این گوشی ها ۳۲ یا ۶۴ گیگ است و در آن ها یو اس بی نوع C برای شارژ باتری تعبیه شده است.

باتری های استفاده شده در گوشی های A8 از نوع ۳هزار میلی آمپر و در گوشی های A8+ از نوع ۳۵۰۰ میلی آمپر است. این گوشی های قابلیت پشتیبانی از میکرو SD های ۲۵۶ را نیز دارا هستند. همچنین در این گوشی ها از حس گرهای اثر انگشت، پشتیبانی از ساعت های هوشمند سامسونگ و همچنین سیستم عامل اندرود نوقا استفاده شده است.

هر دو این گوشی ها در ۴ رنگ مشکی، خاکستری ارکیده، طلایی و آبی از ماه آینده میلادی به بازار ارائه خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *