الکسیس سانچز در منچستر یونایتد فیفا ۱۸

الکسیس سانچز در منچستر یونایتد فیفا ۱۸
  • 1396/11/6
  • فرید دانشفر
  • 0
الکسیس سانچز
الکسیس سانچز

با حضور ستاره اهل شیلی، خط حمله منچستر یونایتد در فیفا ۱۸ قوی تر شده است و طرفداران شیاطین سرخ می توانند با قدرت بیشتری در Online Season و Career Mode حضور پیدا کنند.

سرانجام الکسیس سانچز به منچستر یونایتد آمد، به این معنی که اکنون شیاطین سرخ در فیفا ۱۸ قدرتمندتر شده اند.

به همین خاطر، بازیکنان بیشتری علاقه دارند که یونایتد را در Online Seasons انتخاب کنند. آن ها یک تیم ۵ ستاره بودند و مخیتاریان (با قدرت ۸۴) را با سانچز (قدرت ۸۸) عوض کردند.

اگر قدرت دفاعی را در نظر نگیریم، می توان گفت که ستاره شیلیایی از نظر آمار، برابر یا حتی بهتر از مخیتاریان باشد. البته احتمال کمی وجود دارد که در فیفا ۱۸ در پستی بازی کند که لازم باشد به عقب برگردد.

امروز در گویا آی تی به تحلیل وب سایت Goal درباره نقش سانچز در منچستر یونایتد می پردازیم و به شما می گوییم که چگونه از حضور این بازیکن بهترین بهره را ببرید.

بهترین پست سانچز در منچستر یونایتد فیفا ۱۸

به صورت پیش فرض سیستم تاکتیکی منچستر یونایتد در فیفا مانند واقعیت است. ژوزه مورینیو از سیستم ۱-۳-۲-۴ با ۳ هافبک رو به جلو استفاده می کند که رومئو لوکاکو را پشتیبانی می کنند.

با این که این سیستم در واقعیت فوق العاده است، جس لینگارد نقطه ضعف یونایتد در فیفا ۱۸ است. با سرعت ۸۳ و قدرت شوت و پاس ۷۰، میانگین قدرت او ۷۸ است. الکسیس می تواند به خوبی جایگزین لینگارد شود و همچنین توانایی بازی در هر جایی در کنار خوان ماتا و مارکوس رشفورد را دارد.

قدرت پاس و دریبلینگ ماتا او را در تیم نگه می دارد، اما بازیکنان فیفا ترجیح می دهند که از بازیکنی با سرعت بیش از ۶۷ استفاده کنند. در نتیجه آنتونی مارسیل به همراه رشفورد و سانچز مثلث خوبی را پشت سر لوکاکو تشکیل می دهند.

همچنین با توجه به قدرت شوت، پاس و دریبلینگ سانچز، وی می تواند به عنوان تک مهاجم یا در کنار لوکاکو به کار گرفته شود. این روش می تواند در سیستم ۲-۴-۴ یا ۲-۱-۲-۱-۴ مورد استفاده قرار بگیرد. به لطف دفاع های قدرتمند شیاطین سرخ، می توانید با سیستم ۲-۵-۳ نیز بازی کنید.

قدرت سانچز در منچستر یونایتد فیفا ۱۸

منچستر یونایتد فیفا 18
منچستر یونایتد فیفا ۱۸

سانچز از نظر سرعت، سومین بازیکن خط حمله در اُلد ترافورد در فیفا ۱۸ است. تنها رشفورد و مارسیل از نظر سرعت از او بالاتر هستند. در عین حال پس از لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ، بهترین تمام کننده این تیم است.

سرعت بالاتر او باعث می شود که گزینه بهتری نسبت به ابراهیموویچ باشد که از نظر سرعت و استقامت ضعیف تر است. قدرت مهاجم سوئدی (۸۸) از سانچز در نسخه ابتدایی فیفا ۱۸ کمتر است. او در Online Seasons و فیفا Ultimate Team دارای قدرت ۸۹ است.

با این حال، داده های Online Seasons به طور مداوم در حال به روزرسانی است و بازیکنان دائماً از نظر آمار و قدرت به روزرسانی می شوند. به همین دلیل سانچز از ۲۱ دسامبر به بعد به قدرت ۸۸ تنزل پیدا کرده است.

بهتر شدن در فصل دوم، می تواند قدرت این مهاجم ۲۹ ساله را به قبل باز گرداند، حتی ممکن است تا عرضه فیفا ۱۹ بالاتر نیز برود.

بازیکن                         سرعت             شوت                پاس                 دریبلینگ

الکسیس سانچز            ۸۶                 ۸۴                ۸۰                ۸۹

رومئو لوکاکو               ۸۳                  ۸۵                ۷۰                ۷۴

زلاتان ابراهیموویچ       ۶۵                 ۸۸                 ۸۱                ۸۲

مارکوس رشفورد         ۹۲                ۷۶                  ۷۰                ۸۱

خوان ماتا                   ۶۷                 ۷۶                 ۸۴                ۸۴

آنتونی مارسیل           ۹۱                ۷۹                 ۷۰                ۸۵

آندره هِررا                   ۷۳                ۷۲                ۸۱                ۸۳

جس لینگارد               ۸۳                ۷۴                ۷۲                ۸۰

 

پتانسیل سانچز در منچستر یونایتد فیفا ۱۸

الکسیس سانچز
الکسیس سانچز

با این که سانچز در دسامبر ۲۹ ساله شد، در حالت career 28 ساله است. به این معنی که به بالاترین امتیاز خود در فیفا ۱۸ رسیده است و قدرت او نیز مانند پتانسیل وی است. از طرف دیگر، رشفورد هنوز یک نوجوان به حساب می آید و می تواند با شروع از قدرت ۸۱ در طی یک career طولانی به قدرت ۸۹ برسد.

پل پوگبا با امتیاز ۹۲، بالاترین پتانسیل را در الد ترافلد دارد. داوید دِ خیا نیز می تواند به عنوان یک دروازه بان تا امتیاز ۹۳ پیش برود. علاوه بر این، لوکاکو هم می تواند در یونایتد بهتر شود و امتیاز بالاتری از الکسیس کسب کند.

سانچز یک قرارداد ۴٫۵ ساله با یونایتد امضا کرده است و تا سال ۲۰۲۲ در این باشگاه ماندگار است. در کنار لوکاکو، این یکی از طولانی ترین قراردادهایی است که در الد ترافورد در فیفا ۱۸ بسته شده است. به همین دلیل باید از فکر پیدا کردن جایگزین برای وی به مدت چند سال چشم پوشی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *