بروز رسانی های امنیتی Galaxy J1 و J3 و Galaxy A3 2016 متوقف شد

بروز رسانی های امنیتی Galaxy J1 و J3 و Galaxy A3 2016 متوقف شد
  • 1396/12/14
  • زهرا معبودی
  • 0

سامسونگ بیش از هر برند دیگری به امنیت کاربران خود اهمیت می دهد به همین خاطر است که در طول سال به طور ماهانه یا سه ماهه، بروز رسانی های امنیتی را ارائه می کند. این بروز رسانی ها شامل توسعه های امنیتی گوگل و اندروید و در پاره ای از موارد مربوط به خود سیستم سامسونگ است. گویا آی تی: البته این بروز رسانی ها مدت زیادی طول نمی کشد و چند سال بعد از به روی کار آمدن گوشی ها انجام شده و بعد متوقف می شود. سامسونگ گوشی های خود را به چند دسته تقسیم کرده و گوشی های منتخب را ماهانه بروز رسانی می کند و سایر گوشی ها را سه ماهه از نظر امنیتی ارتقا می دهد.

بروز رسانی های امنیتی Galaxy J1 و J3 و Galaxy A3 2016 متوقف شد

با این حال به نظر می رسد که سامسونگ برای همیشه قید بروز رسانی امنیتی سه دستگاه خود را زده است چرا که اخیرا در صفحه بروز رسانی شده ها، اسم سه دستگاه شامل Galaxy J1 و J3 و Galaxy A3 2016 را حذف کرده است.

این سه گوشی حدود دو سال است که روانه بازار شده اند و از این به بعد، طبق اصول سامسونگ بروز رسانی نخواهند شد. اما گوشی  Samsung Galaxy A8  که مدل جدیدی است که در سال ۲۰۱۸ روی کار آمده به لیست بروز رسانی های ماهانه افزوده شده است. این بدین معنی است که اگر کاربران این گوشی بروز رسانی های امنیتی را اعمال کنند هر ماه گوشی شان امن تر از ماه قبل خواهد بود.

از طرفی گوشی هایی با نام  ( Galaxy A8+ (2018), Galaxy J2 (2018) و Galaxy Tab Active2 به لیست بروز رسانی های فصلی یا همان سه ماهه اضافه شده اند.

هر بار که یک گوشی جدید سامسونگی خریداری کردید، به صفحه بروز رسانی امنیتی آن سری بزنید و ببینید که آیا دستگاه شما در لیست بروز رسانی های ماهانه است یا فصلی و یا حتی اصلا بروز نمی شود.

در این باره دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع ها: Samsung و AndroidPolice و  phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *