این ۵ بازی پول ساز را برای میلیونر شدن دانلود کنید

این ۵ بازی پول ساز را برای میلیونر شدن دانلود کنید
  • 1398/12/7
  • زهرا معبودی
  • 62

اگر دوست انقدر اقتصادی فکر می کنید که می خواهید از تفریحات خود هم پول در بیاورید، می توانید به بازی های آنلاینی روی آورید که می توانند برای تان پول ساز باشند. این مقاله حاوی معرفی و دانلود بازی پول سازی است که می توانید آن را از همین حالا تجربه کنید.

 

کسب درامد از اپلیکیشن بتاکاپ

 

بازی پول ساز Swagbucks

داستان Swagbucks  هم جالب است. داستان از این قرار است که این عنوان یعنی Swagbucks  نام برنامه ای بود که طی آن به کسانی که از موتور جستجوی Swagbucks  استفاده می کردند هدایایی اهدا می شد که معمولا پولی بود. اما بعد از این این نهاد تبدیل به یک GPT مستقل شد.

در این سرویس شما می توانید از کارهای آنلاینی که همیشه انجام می دادید و فقط ترافیک و وقت تان را صرف می کردید پول در آورید. به عنوان مثال، یکی از این کار ها بازی کردن است. در این سرویس هم اکنون بازی هایی مثل بازی کلمات و بازی های مرحله ای، رونق گرفته اند.

وقتی کار خود را با این بازی ها شروع می کنید، در اصل به محض رد کردن هر مرحله با موفقیت، مبلغی به حساب اعتباری تان اضافه می شود که عرفا Swagbucks نام دارند. از جمله روش های دیگر برای پولدار شدن با بازی کردن در این سرویس می توان به

  • فروش درون برنامه ای
  • انجام نظرسنجی
  • معرفی دوستان
  • جستجوی وب
  • موارد دیگر

اشاره داشت.

می توانید مبلغ اعتبار  Swagbucks را به صورت کارت های هدیه آمازون، کدهای کوپنی و چندین جایزه شگفت انگیز دیگر بازخرید کنید، یا می توانید از آنها بخواهید اعتبار بازی را به صورت نقدی تبدیل کنند تا به حساب PayPal تان واریز کنند و بتوانید آن را به نرخ هایی که می خواهید چنج کنید.

برای ورود به سایت Swagbucks کلیک کنید

بازی پول ساز

 

درآمد زایی با بازی Exodus3000

Exodus3000 هم یک بازی فرا زمانی است که می توانید از طریق آن پول دربیاورید. در این بازی شما به ۱۰۰۰ سال آینده سفر می کنید. در این زمان که سال ۳۰۰۰ میلادی است، بخاطر رخدادی که برای زمین رخ داده است، زمین حالت ناپایدار پیدا کرده و شما باید از مکانی که هستید، بستر های پیشرفت و ثروت نظیر منابع را در زمین پیدا کنید. یکی از مهم ترین کارهایی که باید کنید این است که Mars Dollars را پیدا کنید. این عبارت همان ارز رایج بازی است.

اساساً سه روش برای جمع آوری دلار مریخ وجود دارد:

  • جستجوی ویرانه ها
  • استخراج آتشفشان ها
  • حمله به دیگر گیمرها

پس از رسیدن این کش ها به مقدار کافی می توانید آن را به صورت پول واقعی واریز کنید. ویژگی این بازی سرگرم کننده بودن و سهولت آن برای بدست آوردن پول است.

زمانی که در بازی عضو شدید، ۵۰۰۰ دلار مریخ به اعتبار شما بدون هیچ تلاشی اضافه می شود. این یک خوش آمد گویی و خیر مقدم به شما است. اما از این به بعد که شروع به دلار سازی کردید، وقتی امتیاز دلار تان به ۳۰۰۰۰۰ دلار مریخ رسید می توانید آن را به صورت ۲۰ دلار امریکا، دریافت کنید. یعنی هر ۳۰۰۰۰۰ دلار مریخ، برابر با ۲۰ دلار امریکا است.

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید

 

پول دار شدن با بازی Play Rummy

Play Rummy هم یکی دیگر از وب سایت هایی است که می توانید با بازی در آن پول در بیاورید. این پرتال آنلاین rummy کاملاً متعلق به Innopark India Pvt Ltd است. اگر علاقه ای به بازی آنلاین بر روی مرورگر ندارید می توانید برنامه آن را که در فروشگاه Google Play و فروشگاه برنامه iPhone دانلود کنید و موبایلی گیمر شوید و پول در بیاورید.

از جمله ویژگی های قابل ذکر این سایت و بازی، اعتبار آن در پرداخت کش ها، و البته پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته است.

برای ورد به این وب سایت کلیک کنید

 

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو ۹۹

 

میلیونر شدن در بازی SecondLife

SecondLife هم بستری برای بازی آنلاین و پولدار شدن است. شایعه ای وجود دارد که تقریبا می توان گفت واقعیت دارد و آن هم این است که فردی به نام Anshe Chungthe توانست با بازی کردن در این وب سایت میلیونر شود! این بازی هم اکنون ۲ میلیون عضو فعال دارد و آن ها تنها با آواتارهای سه بعدی هم دیگر را می بینند.

یکی از کارهایی که در این بازی معمولا صورت می گیرد فروش اقلام مجازی است اما در کنار این می توانید ایجاد و فروش محتوا ، اسباب بازی ها و اجرای برنامه ها و رویداد ها را نیز در آن به فروش برسانید.

البته روش های دیگری هم برای پول درآوردن در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید آن هارا تست کنید.

برای ورود به این سایت بازی پول ساز کلیک کنید

بازی پول ساز

 

PaidGamePlayer

در وب سایت بازی PaidGamePlayer شما باید در بازی های مسابقه ای شرکت کنید و برنده شوید و از فرصت های ایجاد شده پول کسب کنید. اینجا بیش از ۲۵ بازی مختلف مسابقه ای وجود دارد که پر طرفدار ترین هایش، و البته پول ساز ترین های آن، Zuma ، Bejeweled 2 و Family Feud هستند. ( البته ممکن است این نرخ به طور طبیعی تغییر کند و این جام به بازی دیگری داده شود ).

در این بازی روش های مختلف پول درآوردن وجود دارد. یکی از ان ها بازی کردن تا برنده شدن و ارتقا به مرحله بعدی است. گاهی برای این که ارتقای خوبی داشته باشید و امکانات بیشتری داشته باشید لازم است که اکانت خود را آپگرید کنید.

اما روش های دیگری نیز برای پول سازی در این بازی وجود دارد که می توان از جمله آن ها به  نظرسنجی ، بررسی بازی ها و آزمایش محصولات مختلف اشاره داشت.

اگر قصد داشته باشید تا مقادیر اندکی را ضمن بازی دریافت کنید، نیازی به اپگرید اکانت خود ندارید.

بر اساس آن چه این وب سایت اعلام کرده، هر روز ۲۵۰ هزار دلار + جوایز نقدی و سودآور اهدا می شود. کسب درآمد هنگام انجام بازی های آنلاین مطمئناً یک وضعیت برنده است. بازی های فوق نه تنها شما را سرگرم می کند بلکه به شما کمک می کند تا مبلغی پول خوب را بدست آورید

با تجربه ای که کاربران در ضمن این بازی داشته اند حتی بدون اپگرید کردن اکانت خود، نیز می توانید سود های خوبی به جیب بزنید. اما اگر اکانت خود را اپگرید کنید که باید برایش پول بپردازید یک سری امتیاز ها دارید و امکانات در اختیار تان قرار می گیرد که کمک می کند بهتر پول جمع کنید.

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید

 

بدین ترتیب می توانید از استراحت ها و اوقات فراغت خود نیز استفاده کنید و با کمک این بازی ها و بازی های مشابه پول در بیاورید.

آیا سایت های دیگری همچون این وب سایت ها می شناسید؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 62 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *