آیفون ۱۳ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی می شود

آیفون ۱۳ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی می شود
  • 1399/10/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طبق خبرها کاملا مشخص است که تا زمان رونمایی از آیفون ۱۳ زمان زیادی باقی مانده است. اما شایعات و اخبار زیادی در مورد محصول جدید اپل در رسانه ها و فضای مجازی وجود دارد. یکی از خبرها که به تازگی منتشر شده در مورد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آیفون ۱۳ است.

شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی مدت‌هاست به سمت سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر حرکت کرده‌اند و برای مثال جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی گوشی‌های سری گلکسی S21 از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک بهره می‌برند. حالا ظاهرا اپل هم می‌خواهد به جمع این شرکت‌ها اضافه شود.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل در حال آزمایش یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر برای آیفون ۱۳ است. بلومبرگ در گذشته به استفاده از چنین سنسوری در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اشاره کرده بود که البته چنین اتفاقی رخ نداد. حالا شاید در سال ۲۰۲۱ اپل تصمیم بگیرد در کنار فیس آیدی، تاچ آیدی زیر نمایشگر هم در اختیار کاربران قرار دهد تا ساده‌تر قادر به آنلاک دستگاه خود باشند.

در این گزارش اشاره‌ای به تامین‌کننده این سنسور نشده، با این حال کوالکام به تازگی از نسل جدید سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خود رونمایی کرده که نه تنها ۵۰ درصد سریعتر از گذشته است، بلکه تا ۷۷ درصد هم فضای بیشتری را پوشش می‌دهد. با توجه به این موضوع اگر خبری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در آیفون ۱۳ باشد، به احتمال زیاد کوپرتینویی‌ها به سراغ کوالکام می‌روند.

آیفون ۱۳ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی می شود

با توجه به این موضوع که اپل اغلب چندین سال دیرتر از کمپانی‌های دیگر فناوری‌های جدید را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند، بنابراین شاید امسال تصمیم بگیرد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را به آیفون‌ها بیاورد. باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم در آینده چه گزارش‌های دیگری در این زمینه منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *