ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام

ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام
  • 1400/6/14
  • زهرا حاجی
  • 0

آیا شما هم می خواهید پیام های اینستاگرام را بدون دیده شدن یا اطلاع دادن به طرف مقابل بخوانید؟ خوب، همه ما تمایل داریم پیام ها را بدون علامت گذاری به عنوان خوانده شده بخوانیم، به ویژه هنگامی که در محل کار مشغول هستیم یا برای پاسخگویی به زمان نیاز داریم. با این حال، اینستاگرام به محض خواندن پیام، عبارت “دیده شده” را نشان می دهد، که می تواند برای بسیاری از شما آزاردهنده باشد. چند ترفند وجود دارد تا DM های اینستاگرام را بدون علامت گذاری به عنوان خوانده شده مشاهده کنید. در اینجا سه روش برای خواندن پیام های مستقیم اینستاگرام بدون مشاهده در Android و iPhone وجود دارد.

شما می توانید در اینستاگرام شخصی در Android و iOS پیام های مستقیم اینستاگرام را بدون علامت گذاری به عنوان دیده شده بخوانید. چندین روش وجود دارد که می توانید DM های اینستاگرام را بدون ارسال رسیدهای خوانده شده بررسی کنید. شما می توانید از محدودیت اینستاگرام استفاده کنید، اینترنت خود را غیرفعال کنید یا حتی از خدمات شخص ثالث استفاده کنید. در ادامه ما به شما ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام را خواهیم گفت.

 

ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام

ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام

۱٫ شخص پیام دهنده را محدود کنید

در سال ۲۰۱۹، اینستاگرام ویژگی ای را برای محدود کردن افراد برای جلوگیری از یکسری از مزاحمت ها در این پلتفرم معرفی کرد. وقتی شخصی را محدود می کنید، اینستاگرام نظرات وی را در مورد پست های شما از دیگران پنهان می کند و پیام های او به بخش درخواست ها منتقل می شود. زمانی که شما شخص را محدود می کنید، شخص دیگر نمی داند آیا پیام او را خوانده اید یا خیر. بنابراین، یک راه آسان برای خواندن پیام های مستقیم اینستاگرام بدون دیده شدن این است که شخص دیگر را محدود کرده و سپس پیام ها را در قسمت درخواست ها بررسی کنید، به شرح زیر:

ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام

۱-اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید.

۲-روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

۳-از بین گزینه های موجود، محدود کردن را انتخاب کنید.

۴-برای تأیید روی Restrict Account کلیک کنید.

۵-اکنون، روی دکمه پیام در نمایه شخص کلیک کنید.

۶-اکنون می توانید تمام پیام های اینستاگرام را بدون اطلاع طرف مقابل بخوانید.

حال می توانید به نمایه شخص مورد نظر بروید و آن شخص را از محدودیت خارج کنید، پیام ها همچنان به صورت دیده نشده علامت گذاری می شوند و می توانید برای پاسخگویی وقت بگذارید.

۲٫ Wifi/ Data را خاموش کنید

خاموش کردن اینترنت از ساده ترین روش ها برای خواندن پیام های اینستاگرام بدون علامت گذاری بر روی آن است. با این حال، برای تصاویر یا فیلم ها خوب کار نمی کند. همچنین، به محض بازگشت به اینترنت، پیامها به عنوان خوانده شده علامت گذاری می شوند.

ترفند مشاهده پیام ها بدون سین شدن در دایرکت اینستاگرام

۱-برای اتصال آفلاین، داده تلفن همراه یا اتصال WiFi تلفن خود را غیرفعال کنید.

۲-اکنون، به قسمت پیام های مستقیم اینستاگرام بروید و پیام دریافتی را بخوانید.

۳-اکنون، کاربران Android می توانند به تنظیمات گوشی خود> برنامه ها> اینستاگرام> Force Stop آن بروند.

۴- حال شما می توانید مجدداً اینترنت گوشی خود را فعال کنید و پیام تا زمانی که برنامه Instagram را باز نکنید، به صورت دیده شده علامت گذاری نمی شود.

۵-برای کاربران iPhone، من پیشنهاد می کنم آفلاین بمانید تا زمانی که آمادگی رسیدگی به پیام را ندارید، زیرا به محض آنلاین شدن، آن را به عنوان خوانده شده علامت گذاری می شود.

۳٫ اینترنت را غیرفعال کرده و Log Out کنید

این بسیار شبیه به ترفند بالا است. با این حال، اگر به طور تصادفی آنلاین شوید یا اینستاگرام در پس زمینه به اینترنت متصل شود، این خطر را ندارد که پیام را علامت گذاری شده نشان دهد.

۱-برای اتصال آفلاین، داده تلفن همراه یا اتصال WiFi گوشی خود را غیرفعال کنید.

۲-اکنون، به برگه پیام های مستقیم اینستاگرام بروید، پیام دریافتی را بخوانید.

۳-در حالی که هنوز آفلاین هستید، به تنظیمات اینستاگرام بروید، به پایین بروید و روی Log Out ضربه بزنید.

۴-یا می توانید داده های برنامه اینستاگرام را مستقیماً از تنظیمات گوشی خود پاک کنید.

۵-اکنون از برنامه اینستاگرام خارج می شوید.

۶-می توانید دوباره به اینترنت متصل شوید، پیام به عنوان خوانده شده علامت گذاری نمی شود.

این ۳ راه سریع برای مشاهده یا خواندن پیام های مستقیم اینستاگرام بدون علامت گذاری آنها در Android و iPhone بود. امیدوارم این کار به شما در خواندن مکالمات بدون اطلاع طرف مقابل کمک کند و زمان کافی برای پاسخگویی در صورت مشغله به شما می دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *