اپلیکیشن های مورد نیاز در سفرهای داخلی

اپلیکیشن های مورد نیاز در سفرهای داخلی
  • 1401/1/16
  • گویا آی تی
  • 0

در این مطلب قصد داریم نرم افزارهای ویژه و کاربردی را به شما معرفی کنیم تا همراه با آن یک سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید. از آنجاییکه سفر کردن دغدغه های خاص خودش را دارد، مثلا در بعضی مواقع پیدا کردن یک مسیر و آدرس اقامتگاه در بین راه، برای ما دردسرهای خاصی را ایجاد و زمان زیادی از ما می گیرد. البته در سال های اخیر آژانس های مسافرتی با ایجاد تورهای گردشگری به مقاصدی همچون تور کیش، تور مشهد و تور قشم همراه با تور لیدرهای حرفه ای سفر را برای ما آسان تر کرده است. اما در بعضی مواقع هم پیش می آید که شما بخواهید با ماشین شخصی خود سفر و یا با اجاره ون با دوستان خود گروهی سفر کنید و نقاط جدید داخل کشور را کشف کنید.

 

خوب یکی از برنامه هایی که در سفر بسیار کاربردی است، دستگاه ‌های موقعیت ‌یاب است. اپلیکیشن کاربردی موقعیت یاب موبایل کمک بزرگی برای شناسایی مکان مورد نظر و دسترسی به امکان گردشگری و استراحتگاه ها خواهد کرد. این اپلیکیشن ها به شما کمک میکنند که با آداب و رسوم، مناطق دیدنی و حتی آب‌ و هوای مناطق مختلف داخلی آشنا شوید. در کل اگر بتوانید از این نرم افزارها استفاده کنید که مسیر خود را به واسطه آن مشخص کنید، بی تردید برای شما سفری آرامش بخش خواهد شد.

لیست بهترین اپلیکیشن ‌های کاربردی برای سفر

چه یک مسافر عادی باشید و چه برای شغل تان سفر می کنید؛ بی شک ارزش دارد که به برنامه‌ های مختلف سفر که می‌ توانید برای سیستم گوشی همراهتان تهیه کنید، فکر کنید. این موارد را می ‌توانید به راحتی در دستگاه خود بارگیری کنید و اکثرا کاملا رایگان هستند. انواع مختلفی از اپلیکیشن ‌ها هستند که به شما کمک می ‌کنند تا حساب ‌و کتاب سفر خود را داشته باشید، بهترین بلیط‌ ها را خریداری کنید و مسیرتان را گم نکنید. بنابراین، بیایید نگاهی به برخی از بهترین اپلیکیشن ‌های مهم برای سفرهای داخلی بیاندازیم.

جاباما؛ اپلیکیشن اجاره ویلا و اقامتگاه

جاباما در اصل اپلیکیشن اجاره آنلاین ویلا، سوئیت، اقامتگاه و هتل است که این برنامه جزو کامل ‌ترین و معتبرترین سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه در هر جای ایران قابل استفاده است. شما مسافران عزیز بهترین اقامتگاه را برای یک سفر ایده‌آل و لذت بخش را می توانید به راحتی رزرو کنید! بهترین هتل ‌ها‌ در کیش، جذاب ‌ترین ویلاها در شمال، رویایی ‌ترین کلبه‌ ها در جنگل های شمال یا سواحل و مناسب ‌ترین سوئیت و آپارتمان‌ ها‌ را در هر جای ایران فقط در چند دقیقه امکان پذیر است، شما این امکان را دارید که گزینه های اقامتی را با هم مقایسه کنید و مناسب ‌ترین را با بهترین قیمت برای یک سفر کامل و بی‌ نقص اجاره کنید!

اپلیکیشن سفر چمدان

جمع آوری وسایل و آماده کردن چمدان همیشه یکی از کارهای لذت بخش و گاها سخت هر سفری است. اکثرا به صورت ذهنی لیست وسایل مورد نیاز را جمع آوری میکنیم؛ یکی از بدترین اتفاقات این است که بعد از حرکت به سمت مقصد متوجه میشویم مثلا شناسنامه خود را جا گذاشته ایم. خوشبختانه اپلیکیشن سفر چمدان برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات در دسترس شما هست که براحتی می توانید لیست وسایل را مشاهده و همزمان با جمع آوری، تیک آنها را هم بزنید تا مطمئن باشید چیزی را جا نخواهید گذاشت. خوب قابلیت های کلیدی اپلیکیشن سفر چمدان:

  • ایجاد لیست خودکار با توجه به نوع سفر، مشخصات فردی و همراهان
  • امکان ویرایش لیست و ایجاد لیست دلخواه
  • یادآوری آیتم های دلخواه
  • تقویم شمسی

اپلیکیشن ویز (waze)؛ اپلیکیشن بهترین مسیر را برای رانندگی و گیر نکردن در ترافیک

یکی از بهترین اپلیکیشن ‌های کاربردی در سفر در ایران و دیگر کشورها، اپلیکیشن ” ویز ” است که به شما کمک می ‌کند تا بهترین مسیر را برای رانندگی انتخاب کنید و هرگز در ترافیک گیر نکنید. این برنامه از بهترین اپلیکیشن‌ ها برای سفر است و هر اطلاعاتی در مورد مسیر و جاده بخواهید، در اختیار شما قرار می ‌دهد.

اپلیکیشن کی کجاس

این برنامه تنها به مراکز تفریحی محدود نمی شود و علاوه بر این مراکز و مکان های باستانی، مراکز درمانی و مراکز کسب و کار مورد نظر شما را نیز نشان می دهد. این اپلیکیشن اطلاعات کاملی از این مرکزها و پیشنهادهای آخر هفته به شما ارائه می دهد.

اپلیکیشن همگردی

این برنامه، جزو کامل ترین اپلیکیشن ها در زمینه گردشگری در ایران بشمار می رود که در آن امکان مشاهده جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی، مراکز اقامتی، رستوران ها و مراکز خرید در اطراف شما وجود دارد. همچنین این امکان را دارید که از نظرات سایر کاربران که از آن مرکز بازدید داشته اند نیز استفاده کنید. این نوع برنامه ها، اطلاعات مهمی از قبیل مکان های گردشگری، رستوران ها، کافه ها و سایر نقاط مهم را در اختیار شما قرار می دهد.

اپلیکیشن های رستوران یاب در ایران

این برنامه قابلیت مشاهده رستوران ها، کافه ها و شیرینی فروشی ها در شهرهای مختلف و ارسال سفارش به رستوران ها را برای شما فراهم می کند. از مهمترین این برنامه ها می توان به اسنپ فود و فیدیلیو اشاره کرد. در این اپلیکیشن ها امکان مشاهده منو رستوران ها و کافی شاپ ها، دریافت تخفیف از رستوران ها و مشاهده آن ها روی نقشه وجود دارد و نیز علاوه بر این در اسنپ فود امکان ارسال سفارش برای سوپر مارکت هم تعبیه شده که معمولا با تخفیفات زیادی همراه است.

اپلیکیشن های کرایه تاکسی در سفرهای داخلی

اگر شما مسافران با استفاده وسایل نقلیه عمومی به شهر دیگری سفر کرده اید، برای بازدید از مکان های گردشگری باید از حمل و نقل عمومی و یا تاکسی استفاده کنید. استفاده از اپلیکیشن های کرایه تاکسی این امکان را دارید که در وقت شما صرفه جویی کند. از این جهت می توان به اپلیکیشن هایی از قبیل اسنپ و تپسی اشاره کرد. این ۲ برنامه، رابطی بین راننده و مسافر است که علاوه بر کاهش در هزینه، سفری ایمن و راحتی را برای شما فراهم می کند.

اپلیکیشن سفارش غذا: اسنپ فود

اپلیکیشن اسنپ ‌فود، از آن دسته نرم ‌افزارهایی بسیار پرطرفداری در ایران است که امروزه خیلی از کاربران ایرانی از آن استفاده می ‌کنند و به پاس ارائه خدمات فوق العاده عالی، می ‌توانید به کارایی بودن آن در سفر کاملا اعتماد کنید. تصور کنید که به ویلا یا اقامتگاه خود رسیده اید، اما هنوز غذا میل نکردید و یا کلی خرید از سوپرمارکت دارید! در این صورت تنها به کمک این اپلیکیشن می ‌توانید رستوران ‌ها و سوپرمارکت ‌های اطراف و تحت پشتیبانی این اپلیکیشن را پیدا کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

اپلیکیشن های داخلی رزرو هتل و بلیط هواپیما و قطار

از مهم ترین اپلیکیشن هایی که برای سفر استفاده می شوند، مربوط به این دسته بوده که می توان به اپلیکیشن نامی گشت اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس را رزرو کنید. همچنین رزرو تور داخلی و خارجی، هتل و استرداد بلیط و بهره مندی از پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است. شما می توانید تورهایی محبوبی همچون تور کیش، تور مشهد و تور قشم را از این مجموعه مسافرتی بخواهید.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای تور کیش، تور مشهد و تور قشم از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای داخلی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای داخلی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تور کیش، تور مشهد و تور قشم ارائه کرده است که شامل تورهای ۳ شب و ۴ روز، ۴ شب و ۵ روز، ۷ شب و ۸ روزه و … می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *