۰ تا ۱۰۰ آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران + مدرک بین المللی

۰ تا ۱۰۰ آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران + مدرک بین المللی
  • 1401/10/20
  • گویا آی تی
  • 0

امروزه شرایط جامعه به گونه ای است که اکثر کسب و کار ها فعالیت روزمره شان با موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی گره خورده است و از آنجایی که متاسفانه نرخ ارز به طور مستقیم بر روی کالا های الکترونیکی تاثیر مستقیم دارد، خریداری و تهیه موبایل و لپ تاپ جدید برای اکثر کاربران و مدیران مشاغل آنلاین دشوار شده است. به عبارتی در صورتی که کاربران با خرابی موبایل و یا لپتاپ خود مواجه شوند، اول جهت تعمیر آن اقدام می کنند. از این رو اگر به دنبال شغل آزاد با درآمد بالا هستید، شغل تعمیرات موبایل و یا لپتاپ بسیار مناسب می باشد.

همچنین تنها راه موثر جهت کسب مهارت در زمینه تعمیرات موبایل و لپ تاپ، شرکت در دوره های آموزشی است. دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران توسط اساتید حرفه ای ویژه بازار کار تدریس می شود که سریعا بعد از سپری کردن دوره آموزش تعمیرات موبایل و دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ  می توانید وارد بازار کار شوید و از درآمد قابل توجهی برخوردار باشید.

وضعیت فوق العاده بازار کار تعمیرات موبایل و لپ تاپ

همان طور که در ابتدا گفته شد با افزایش نوسانات ارز و کاهش قدرت خرید افراد، میزان درخواست برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات مادربرد و کارت گرافیک به صورت چشمگیری افزایش داشته و جوانان زیادی خواهان شرکت در این دوره های آموزشی تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای می باشند.

تصور کنید موبایل یا لپ تاپتان که حاوی اطلاعات مهم است، دچار نقص فنی شود و عملکرد آن اختلال پیدا کند، اولین کاری که اکثر افراد انجام می دهند این است که به نزدیک ترین مرکز تعمیرات موبایل و لپ تاپ مراجعه می کنند تا هر چه سریع تر دستگاه خود را تعمیر کنند. از آنجایی که کار تعمیرات موبایل و لپ تاپ فنی بوده و مبتنی بر مهارت است بایستی همیشه مهارت خود را به روز نگه داشته تا بتوانید خواسته و نیاز مشتریان را به طور کامل پاسخ دهید. از این رو بهترین و موثرترین روش جهت به روز نگه داشتن تجربه و مهارت خود، شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات مادربرد و کارت گرافیک در آموزشگاه معتبر است.

یکی از سوالات متداول ویژه هنرجویان این است که درآمد شغل تعمیرات لپ تاپ و موبایل چه میزان است؟ توجه فرمایید میزان درآمد تعمیرکاران موبایل و لپ تاپ به عوامل متعددی بستگی دارد، به عنوان مثال سابقه کار، میزان مهارت، موقعیت مکانی مغازه یا فروشگاه، نحوه ارائه خدمات و نحوه رفتار با مشتریان همگی عواملی هستند که می تواند به طور مستقیم بر روی درآمدتان تاثیر مستقیم داشته باشد. آمارها حاکی از آن است که در سال ۱۴۰۰ درآمد ماهیانه یک تعمیرکار موبایل و لپ تاپ در بازه ۸ الی ۱۶ میلیون تومان بوده است.

چگونه به یک تعمیرکار حرفه ای لپ تاپ و موبایل تبدیل شوم؟

از آنجایی که کار تعمیرات لپ تاپ، موبایل و کامپیوتر های خانگی کاری تخصصی و فنی است که نیاز به مهارت و دانش بالا دارد و در صورت سهل انگاری حین عملیات تعمیر، بایستی تمام خسارت مشتری را بپردازید، بهتر است برای شروع، دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ را سپری کنید. این گونه به صورت کاملا حرفه ای از پایه با تمام مباحث ویژه تعمیرات لپ تاپ و موبایل آگاه می شوید و در نهایت با مدرک معتبری که از سوی سازمان فنی و حرفه ای برای شما صادر می شود، وارد بازار کار خواهید شد.

به طور خلاصه دو روش برای ورود به این حوزه دارید، روش اول که توصیه می شود این است که در دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ و موبایل آموزشگاه برق گستران شرکت نموده و زیر نظر اساتید حرفه ای که آگاهی کامل از بازار کار فعلی دارند، آموزش و مهارت کسب کنید و در نهایت با دانش و مهارتی که در این دوره کسب کردید، با خیال راحت وارد بازار کار شوید.

روش دوم که بسیار زمان بر است و ممکن است در نهایت نتیجه دلخواه را کسب نکنید این است که به عنوان کارآموز یا شاگرد زیر نظر تعمیرکاران لپ تاپ شروع به فعالیت کنید که می تواند عاقبت خوشی را برای شما به همراه نداشته باشد. از آنجایی که شما هنگام شروع به فعالیت کم تجربه و به قول معروف صفر کیلومتر هستید، احتمال آسیب زدن به موبایل و لپ تاپ مشتری بسیار زیاده بوده و بایستی اول کار خسارت مشتری را به طور کامل پرداخت کنید. بنابراین بهتر است برای شغل آینده خود پایه های محکم و استوار بنا کنید. باور داشته باشید هزینه و زمانی که صرف دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ، موبایل و کامپیوتر خانگی می کنید کاملا ارزش دارد و در قبال درآمدی که در آینده خواهید داشت، کاملا ناچیز است.

تعمیرکار مادربرد و کارت گرافیک باید دارای چه مهارت هایی باشد؟

کسانی که قصد دارند کارگاه یا خدمات کامپیوتری داشته باشند، باید مهارت های فنی خاصی را از کسانی که در این حوزه فعالیت کرده اند، فرا بگیرند. اکثر تعمیرکاران کامپیوتر در دوره های آموزش تعمیرات مادربرد و کارت گرافیک شرکت کرده اند تا با تعمیر تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ تسلط کافی را داشته باشند. یک تعمیرکار حرفه ای کامپیوتر بایستی قادر باشد از طریق علائم و تست ها عوامل اختلال در عملکرد سیستم را تشخیص دهد و در جهت برطرف کردن آن قدم بردارد. همچنین وی بایستی بتواند قطعات مختلف لپ تاپ و کامپیوتر را باز کند و قطعه جدید را جایگزین کند. به این ترتیب باید بر لحیم کاری، مونتاژ و دمومنتاژ قطعات مسلط باشد.

از مهمترین مشکلات که کارابران حین استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر شخصی با آن مواجه می شوند می توان به مواردی همچون صفحه مرگ (Blue Screen of Death)، روشن نشدن سیستم، لوپ خاموش و روشن شدن، داغ کردن بیش از حد قطعات همچون سی پی یو و کارت گرافیک، ویروسی شدن سیستم، بد رم (Bad Ram) و موارد دیگر اشاره داشت. فردی که دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی را سپری کرده باشد، بایستی در حوزه های گفته شده فوق تسلط کافی را داشته باشد.

جمع بندی

آموزشگاه برق گستران barghgostaran.com با سال ها تجربه در حوزه های فوق تخصصی برق و الکترونیک مفتخر است که به طور سالیانه بیش از ۲۰ هزار نیرو انسانی متخصص را تعلیم داده و روانه بازار کار می کند. مجتمع فنی برق گستران با تکیه بر دانش و مهارت اساتید ماهر و باتجربه خود همچنان تمامی دوره های آموزشی خود را همچون آموزش تعمیرات موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی را به طور کاملا عملی زیر نظر استادان ماهر برگزار می کند. اگر قصد دارید در حوزه های ذکر شده مهارت خود را از ۰ تا ۱۰۰ برسانید با شماره ۰۲۱-۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *