نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch

نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch
  • 1399/11/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آیا شما هم به یک نقشه مطمئن در Apple Watch خود نیاز دارید؟ نقشه های اپل برای راهنمایی شما در اپل واچ تعبیه شده اند. شما می توانید از Google Maps در تلفن خود استفاده کنید و مسیرهایی را برای مقصد خاص تعیین کنید، شما از طریق Google Maps می توانید مسیر خانه یا محل کار خود را ذخیره کنید.

برای استفاده از Google Maps در Apple Watch باید مراحل زیرا طی کنید:

۱- Google Maps را نصب کنید

اولین قدم شما نصب Google Maps در Apple Watch است، اگر در حال حاضر در اپل واچ خود این برنامه را ندارید. برنامه مورد نظر را ابتدا باید از فروشگاه App در iPhone شما بارگیری شود. برنامه Watch را در تلفن خود باز کنید و صفحه My Watch را به پایین بکشید تا به برنامه های موجود برسید. روی دکمه Install در کنار Google Maps ضربه بزنید و به قسمت Installed در Apple Watch منتقل می شود.

نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch

۲- پیگیری موقعیت مکانی را فعال کنید

مطمئن شوید که Google Maps قادر به ردیابی موقعیت مکانی شماست. مراحل زیرا در گوشی آیفون خود انجام دهید:

  • به قسمت تنظیمات گوشی بروید.
  • بر روی گزینه حریم خصوصی “Privacy” کلیک کنید.
  • گزینه خدمات موقعیت مکانی “Location Services” را انتخاب کنید.
  • به  Google Maps بروید.
  • و در آخر گزینه Allow Access Access را هنگام استفاده از برنامه یا همیشه تنظیم کنید.

۳- آدرسها را تنظیم کنید

مرحله بعدی شما باید تنظیم آدرس خانه و محل کار خود در Google Maps در گوشی iPhone خود باشد. پس از آن می توانید به راحتی مستقیماً در ساعت خود به هر مکان هدایت شوید. برای انجام این کار، برنامه را در تلفن خود باز کنید. روی نماد ذخیره شده در پایین ضربه بزنید و لیست Labelled را انتخاب کنید.

روی تنظیم یکبار ضربه بزنید و برای پیوند باید به زیر صفحه اصلی بروید و سپس آدرس خانه خود را با تایپ کردن، انتخاب آن روی نقشه یا انتخاب آن از لیست مخاطب، اضافه کنید. سپس همین کار را برای آدرس محل کار خود انجام دهید. برای دسترسی سریع می توانید آدرس های دیگری را به بخش موارد دلخواه اضافه کنید، مانند پزشک، رستوران های مورد علاقه یا نزدیکترین بیمارستان و… را اضافه کنید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *