دانلود بازی کامپیوتر با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها + نسخه دوبله فارسی

دانلود بازی کامپیوتر با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها + نسخه دوبله فارسی
  • 1399/11/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

اگر از طرفدارهای پروپاقرص بازی‌های کامپیوتری باشید حتما تابحال بارها اقدام به دانلود بازی کامپیوتری کرده‌اید، چنانچه به بازی‌های سرعتی و راندن ماشین علاقه دارید و یا دوست دارید انواع بازی‌های اکشن را در کامپیوتر خود داشته باشید و در زمان فراغت به این بازی‌ها بپردازید، سایت‌هایی وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید این بازی‌ها را دانلود نمایید. در این سایت‌ها اغلب لینک‌هایی برای دانلود بازی ماشین و دانلود بازی اکشن و .. قرار داده شده است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با سایت تخصصی دانلود بازی به نام مدرن دانلود آشنا کنیم تا بدون نیاز به جستجو در گوگل، با سر زدن به این سایت، بازی‌های مورد علاقه خود را از طریق لینک مستقیم و با ترافیک نیم بها دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

روش دانلود بازی کامپیوتر

یکی از موضوعاتی که ممکن است برای افرادی که به انجام بازی‌های کامپیوتری علاقمند هستند، خسته کننده باشد روش دانلود برخی بازی‌های کامپیوتری و نصب آن‌هاست. دانلود و نصب بازی در عین حال که موضوعی ساده است اما ممکن است برای خیلی از نوجوان‌ها و جوان‌ها سوال برانگیز باشد. بنابراین چنانچه تاکنون با مشکلاتی در خصوص نصب بازی روبرو شده‎اید، این مطلب را بخوانید.

نکته اول و مهم این است که باید مطمئن شوید کامپیوتر شما قابلیت اجرای این بازی را دارد یا خیر؟! زیرا ممکن است به عنوان مثال پس از دانلود بازی اکشن ببینید که نمی‌توانید آن را روی سیستم خود اجرا نمایید. نکته خوبی که در مورد سایت مدرن دانلود می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که در ذیل هر بازی اطلاعاتی درباره سیستم مورد نیاز برای آن بازی درج شده که می‌توانید متوجه شوید آیا این بازی روی سیستم شما اجرا می‌شود یا خیر.

بیشتر فایل‌هایی که برای برنامه و یا بازی در سایت‌های مختلف ارائه شده‌اند به صورت فشرده می‌باشند. بنابراین پس از دانلود بازی کامپیوتر نیاز است آن را که اکنون روی کامپیوترتان ذخیره شده است از حالت فشرده خارج نمایید. برای این کار شما نیاز به نرم افزار WinRAR دارید. برای ادامه کار روی فایلی که نصب کرده‌اید کلیک راست کنید و از منوی WinRAR گزینه Extract Here را انتخاب کنید تا فایل شما از حالت فشرده خارج شود.

پس از این مرحله پنجره‌ای باز می‌شود که لازم است رمز مورد نظر را در این کادر وارد نمایید. تمامی سایت‌هایی که بازی و یا برنامه خاصی را برای دانلود در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند این رمز را نیز در اختیار شما قرار داده‌اند که با کپی کردن آن در این کادر و کلیک کردن بر روی کلید ok کار نصب بازی شما به پایان خواهد رسید.

البته چنانچه دانلود بازی ماشین و یا اکشن مورد علاقه خود را از سایت مدرن دانلود، انجام داده باشید، این سایت راهنمای نصب و اطلاعات هر فایل را نیز به طور کامل در انتهای معرفی بازی در اختیارتان قرار داده و در انتها نیز ذیل کادر قرمز رنگ، لینک دانلود به صورت مستقیم قرار داده شده است. بنابراین مدرن دانلود توانسته خواسته علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری را در خصوص نصب راحت و آسان بازی برآورده نماید.

دانلود بازی دوبله فارسی

نکته دیگری که درباره سایت مدرن دانلود باید بدانید این است که اغلب بازی‌ها به صورت دوبله شده در اختیار کاربران و علاقمندان قرار گرفته است. بسیاری از علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری ممکن است آشنایی چندانی با زبان انگلیسی نداشته باشند و به همین دلیل نتوانند مراحل بازی را به درستی طی نمایند. مدرن دانلود برای این دسته از کاربران نیز چاره‌ای اندیشیده و با فراهم کردن شرایط دانلود بازی دوبله فارسی کمک کرده تا نوجوانان و جوانان از دانلود بازی‌های مختلف، بخصوص دانلود بازی اکشن که در مراحل مختلف با ارسال پیام کاربر را در بازی هدایت می‌کند، به راحتی در روند بازی جلو بروند.

دانلود بازی کامپیوتر با ترافیک نیم بها

موضوع دیگری که درباره دانلود بازی کامپیوتر در سایت مدرن دانلود حائز اهمیت است و ما در این بخش به آن خواهیم پرداخت، امکان دانلود بازی با ترافیک نیم بهاست. بسیاری از کاربران بارها به دو مقوله تعرفه سایت نیم بها و یا ترافیک نیم بها هنگام دانلود برنامه و یا بازی در سایت‌های مختلف برخورد داشته‌اند. اما موضوع ترافیک نیم بها که سایت مدرن دانلود نیز از آن برخوردار است به چه معناست؟

در سال‌های اخیر شرایطی فراهم شده است که تعرفه بسیاری از سایت‌های داخلی با پنجاه درصد تخفیف در نظر گرفته شده باشد، به این منظور کاربران مشتاق‌تر خواهند بود از سایت‌هایی که چنین امکانی دارند خرید برنامه، دانلود بازی کامپیوتری، آهنگ و موزیک را انجام دهند، زیرا هزینه اینترنت مصرفی آن‌ها در این سایت‌ها نصف خواهد بود. به طور خلاصه این ویژگی برای وب‌سایت‌هایی در نظر گرفته شده است که سرور آن‌ها داخل ایران قرار گرفته باشد. به این ترتیب هم برای مدیران سایت‌ها و هم کاربرانی که از این سایت‌ها استفاده می‌کنند، هزینه استفاده از اینترنت به صورت نیم بها و ارزان‌تر محاسبه خواهد شد.

مدرن دانلود و یک دنیا بازی با کیفیت و جذاب

اگر به دنبال یک مرجع عالی و بی‌نظیر برای دانلود بازی کامپیوتری متنوع مانند دانلود بازی ماشین و یا اکشن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین الان سری به سایت مدرن دانلود به آدرس الکترونیکی www.moderndl.com سر بزنید. در این سایت بازی‌های مختلف در دسته‌بندی‌های اکشن، تیراندازی، ورزشی و همچین دانلود بازی ماشین و موتور و یا بازی‌های خاص‌تر مانند بازی‌های استراتژی و مخفی بازی که فکر و هوش شما را درگیر خود می‌کند و یا حتی بازی‌های ترسناک و .. را می‌توانید دانلود کنید. در ضمن همان طور که اشاره کردیم، دانلود بازی دوبله فارسی به کاربران علاقمند این امکان را می‌دهد تا به خوبی در جریان بازی قرار گیرند و نیاز به ترجمه کدها و پیام‌هایی که بخصوص در طی انجام بازی‌های اکشن با آن روبرو می شوند، نداشته باشند. از دیگر مزایای دانلود بازی از سایت مدرن دانلود این است که چنانچه در طی این فرآیند دچار مشکل شوید، می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت از طریق ارسال پیام ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. با دانلود بازی کامپیوتر از مدرن دانلود در این روزهای کرونایی که کمتر می‌توان از منزل خارج شد می‌توانید حسابی خودتان را سرگرم کنید و اوقات فراغت جذابی برای خود تدارک ببینید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *