سودوکو رو سه سوت دور بزنید!

  • 1389/10/23
  • محمدرضا رشيدي
  • 1

آیا تا حالا اتفاق افتاده در حال حل پازل سودوکو باشید و در یک چشم بر هم زدن،اشتباهی کنید و….!دیگر اعصابی برایتان باقی نخواهد  ماند!حالا که گوگل زندگی مجازیتان را قطعاً فرا گرفته،بگذارید از سرویس جدید گوگل گاگل رو نمایی کنیم!!

گوگل روز دوشنبه نسخه ی جدیدی از سرویس گوگل گاگل خود را رونمایی کرد.شعار گوگل برای این سرویس”سریع تر و باهوش تر از قبل”است.مسلم است که باهوش است و این بار میتونید به سودوکو حقه بزنید!در عرض سه سوت!با ما باشید.

تفریح ما شده است صرف کردن 15 دقیقه  حل پازل سودوکو در آخر هفته!امااگر اشتباهی  رخ دهد و قادر به حل سودوکو نباشید، همین تفریح جذاب  می تواند به تجربه ای نا امید کننده و خسته کننده بینجامد!گوگل توضیح می دهد:سرویس جدید گاگل که بر روی گوشی های آیفون و آندرویدی اجرا می شود،می تواند پازل های سودوکو را شناسایی کند و جواب هایی را پیش روی شما قرار دهد تا در سودوکو سریع تر عمل کنید.بنابراین،اگر پایتان در سودوکو گیر است،منتظر چی هستید؟از کل پازل با گاگل تصویری جامع بگیرید و ما به شما راه حل های زیادی را خواهیم گفت!

از این گذشته،گاگل سرویس و قابلیت دیگری را هم در نسخه 1.3 فراهم آورده است که توانایی اسکن و شناسایی بارکد های آگهی های چاپی را بهبود بخشیده است. پس اگر از یک اگهی عکسی بگیرید،گاگل نتایج جستجویی در مورد برند آن تبلیغ یا محصول به شما خواهد داد.این گفته ی گوگل است!

پس اگر سودوکو به یک معمای دست نیافتنی و اندکی همراه با خستگی و اعصاب خوردی تبدیل شده است،لحظه ای تردید نکنید که این سرویس مال شماست!

منبع:Maximum PC

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. جالبه اما بدرد نمي خوره. ما مي خوايم با حل سودوکو سرگرم بشيم. وقتي از اين برنامه استفاده مي کنيم ديگه حالي نداره که!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *