صفحه کلید ژله ای ;ساده ،مقاوم ، زیبا و البته بهداشتی !

  • 1390/4/12
  • م. خاتمی
  • 2

شاید یکی از مهم ترین ابزار ورودی در رایانه های خانگی و یا لپ تاپ ها و حتی تبلت ها و موبایل ها صفحه کلید یا کیبورد باشد که نقش بسیار مهمی در ورود اطلاعات به رایانه را دارد اما این وسیله در عین حال که می تواند  بسیار کاربردی و مفید باشد می تواند به یک منبع بیماری زا و آلودگی بدیل شود ! بله به راستی که همین طور است کافیست به صفحه کلید (کیبورد) رایانه خانگی خود نگاهی بیاندازید از گرد و خاک گرفته تا مو های سرتان را در آن پیدا خواهید کرد ! حالا خودتان بگویید با این وضعیت آیا شما میتوانید سریع تایپ کنید بازی کنید یا ! این موضوع برای من هم پیش آمده است و ممکن است کمی هم خطرناک باشد نه برای خودتان بلکه برای رایانه شما !

چند روز پیش وقتی برای خرید کیبورد برای لپ تاپم به بازار رفته بودم با مدل عجیب و البته زیبایی روبه رو شدم که به نظر کار آمد می آمد ! منظورم کیبورد ژله ای  (flexible keyboard) است ! جالب بود فروشنده آن را تا می کرد می پیچاند و … . بعد از کمی جست و جو در اینترنت به نکته جالب تری رسیدم آن هم اینکه این کیبورد در مقابل رطوبت زیاد بسیار مقاوم است و به شما این امکان را میدهد تا با خیال راحت ان را بشویید یا روی آن چای بریزید !

اگر کمی حساس هستید و از کیبورد های گیم نت ها یا کافی نت ها خوشتان نمی آید می توانید این کیبورد را با خود به این مکان ها بورده و از آن استفاده کنید (البته با اجازه مدیریت کافی نت یا گیم نت!)

این کیبورد وزن بسیار کمی دارد و ضخامتی حدودا یک سانتی متر دارد و آن طور که معلوم است از آن استقبال خوبی شده می توانید به لینک هایی که در پایین صفحه ذکر شده مراجعه کنید .

البته فکر میکنم با خرید این کیبورد دیگه از شر درد انگشتان دست در هنگام تایپ راحت شوید !

یکی از نکات بسیار مهم قیمت آن است که در وب سایت آمازون چیزی حدود 19.99 دلار و در فروشگاه های ایرانی

با قیمت کمتری به فروش میرسد .

برای خرید  یا کسب اطلاعات بیش تر میتوانید به لینک های زیر مراجعه کنید .

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=flexible+keyboard&x=0&y=0

http://www.parsshop.biz//cat.php?ID=36&type=html

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. این مدل از کیبوردها واقعا جنبه تزییناتی دارند.کار کردن باهاشون شما رو به این نتیجه خواهد رسوند.
    بیشتر به نظر میاد این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته باشه!

  2. کار کردن با این کیبورد ها واقعا عذاب آوره چون حتما باید سطح مسطح سفت زیرش باشه و اصلا نمیشه روی پا گذاشت و باهاش کار کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *