دریافت رایگان شماره مجازی انگلستان

دریافت رایگان شماره مجازی انگلستان
  • 1391/6/16
  • زهرا معبودی
  • 117

از زمانی که شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در دنیا رواج پیدا کرده اند اهمیت حریم خصوصی بیش از پیش شده است. چرا که برای حضور در این شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، منوط به این است که ابتدا با یک شماره موبایل در آن ها ثبت نام کنید.

بسیاری از کاربران علاقه ندارند تا شماره موبایل های شان در شبکه های اجتماعی ثبت شود و به همین دلیل، متخصصان پا به عرصه ای جدید تر گذاشتند و شماره مجازی را طرح ریزی کردند.

از طرفی خیلی از سرویسهای خارجی مثل استفاده از  Chat GPT در ایران برای شماره های تلفن های ایران قابل استفاده نیست و برای اینکه بتونیم ازشون استفاده کنیم لازمه که یک شماره تلفن خارج از ایران داشته باشم.

در این مقاله می خواهیم ابتدا به شما بگوییم که:

  1. شماره مجازی چیست؟
  2. موارد استفاده از شماره مجازی چیست؟
  3. و چگونه می توانیم شماره مجازی ایجاد کنیم

با ما همراه باشید.

 

شماره مجازی چیست؟

شماره ای که شما با ثبت نام در پیشخوان ها، از اپراتورهای مختلف دریافت می کنید در واقع یک شماره واقعی است که با اسم و رسم و سند متعلق به شما است.

این شماره ها کابرد داخلی دارند و برای تماس ها و استفاده های داخل کشور، مقرون به صرفه می باشند.

اما اگر این شماره واقعی شما باشد که می خواهید یک عمر با آن تماس بگیرید و پیام دهید، اگر یک روز دچار مشکل شد قطعا باید آن را بیرون بیندازید و یک سیم کارت جدید خریداری کنید.

شماره مجازی درست زمانی روی کار آمده است که به شما کمک می کند، بهتر بتوانید از حریم خصوصی خود در شبکه های اجتماعی حفاظت کنید.

البته شماره های غیر واقعی و دیجیتالی به شما این امکان را می دهند تا در برخی سرویس هایی که ایران را تحریم کرده اند و از کد کشور ایران  پشتیبانی نمی کنند به راحتی استفاده کنید.

در ادامه به شما می گوییم که به طور کلی استفاده از شماره مجازی چه مزیتی دارد.

شماره مجازی رایگان
با شماره دیجیتالی رایگان بدون ترس از دست رفتن حریم خصوصی خود، با قیمت نزدیک به رایگان با خارج از کشور مکالمه کنید

 

مزیت های شماره مجازی

مزیت های شماره مجازی، را می توان به صورت لیست وار، به صورت زیر به طور خلاصه مد نظر داشت:

  • ثبت نام در شبکه های اجتماعی مختلف
  • رعایت حریم خصوصی
  • استفاده از سرویس های مورد تحریم ایران
  • سهولت تماس های خارج از کشور

حالا یکی یکی این مزیت ها را شرح می دهیم

 

سهولت ثبت نام در شبکه های اجتماعی مختلف

گاهی دوست دارید که در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید، اما خوب می دانید که شرکت و حضور در یک شبکه اجتماعی، تنها با یک شماره امکان امکان پذیر است. برای مثال وقتی که شما با شماره موبایل شخصی خود عضو تلگرام می شوید، و نیاز پیدا می کنید تا یک اکانت دیگر برای تلگرام درست کنید، نمی توانید از شماره قبلی استفاده کنید. بهترین کار در این شرایط این است که، یک شماره و سیم کارت جدید خریداری کنید.

با خرید سیم کارت جدید شاید به دردسر بیفتید و مشکلاتی برایتان رخ دهد و یا اینکه اصلا شاید دوست نداشته باشید هزینه کنید.

بهترین پیشنهاد در چنین شرایطی ساخت شماره مجازی رایگان است.

با ساختن شماره مجازی رایگان به راحتی می توانید در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنید و برای یک شبکه یک یا چند اکانت داشته باشید.

با شماره مجازی رایگان، دسترسی به سرویس های تحریم شده در ایران، به بهترین شکل فراهم است. به شرطی که شماره مجازی با پیش شماره ایران نباشد
با شماره مجازی رایگان، دسترسی به سرویس های تحریم شده در ایران، به بهترین شکل فراهم است. به شرطی که شماره مجازی با پیش شماره ایران نباشد

 

حفظ حریم خصوصی با شماره مجازی

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند، اما شماره شان قابل ردگیری و تماس نباشد.

برای چنین اوقاتی، توصیه می شود که با ساخت شماره مجازی رایگان نظیر شماره مجازی انگلستان، از نگرانی بیرون بیایید.

 

استفاده از شماره مجازی برای کاهش هزینه تماس های خارجی

فرض می کنیم که شما می خواهید با یکی از افرادی که در خارج از ایران سکونت دارند، تماس تلفنی و تصویری داشته باشید.

با روی کار آمدن تعرفه های مختلف بین الملل و داخلی برای اینترنت، عاقلانه ترین کار این است که با ساختن شماره مجازی، در کاهش هزینه های خود یک گام موثر بردارید.

 

استفاده از شماره مجازی برای پنهان کردن هویت ایرانی

بارها برایم رخ داده که وقتی می خواهم جهت همکاری، با شرکت های خارجی وارد مذاکره شوم، متاسافانه به دلیل ایرانی بودن، همکاری ها متوقف و تعلیق می شوند. اما برای حل این مشکل نیز به من یک راهکار عالی پیشنهاد شد و آن هم استفاده از شماره مجازی بود.

با ساختن شماره مجازی می توان به راحتی تماس هایی ناشناس برقرار کرد چرا که پیش شماره این شماره های دیجیتالی، بیشتر برای انگلستان و کانادا هستند و مشکلی برای هویت ایرانی و کشف آن پیش نمی آید

اگر شرکت های خارجی مانع همکاری شما می شوند و تنها دلیلشان ایرانی بودنتان است، و این را از روی شماره تماس تان تشخیص می دهند تنها یک راه کا دارید و آن هم استفاده از شماره مجازی است
اگر شرکت های خارجی مانع همکاری شما می شوند و تنها دلیلشان ایرانی بودنتان است، و این را از روی شماره تماس تان تشخیص می دهند تنها یک راه کا دارید و آن هم استفاده از شماره دیجیتالی است

 

ثبت نام در سرویس های خارجی تحریم با شماره مجازی

همانطور که می دانید از طرف کشورهای خارجی بسیاری، ایران مورد تحریم واقع شده است. به همین دلیل گاهی برای عضویت در سرویس های انان برای ما امکان پذیر نیست. چرا که برای ثبت نام باید کد وارد کرد و کد ایران نیز تحریم است و بعضا در لیست کد بندی ها وجود ندارد.

بهترین کار در چنین شرایطی، استفاده از یک شماره مجازی انگلستان و رایگان است. بدین ترتیب می توانید به راحتی در سرویس های مذکور عضو شوید و لذت ببرید!

 

نحوه ثبت نام و ساختن شماره مجازی

حالا که با مزیت این شماره های مجازی آشنا شدید احتمالا شما هم دوست دارید تا صاحب یکی از این شماره ها شوید چرا که ممکن است در آینده به دردتان بخورد.

معمولا سرویس هایی که ارائه دهنده شماره مجازی هستند، به شما کمک می کنند تا با برنامه ساختن شماره مجازی، به راحتی به هدف خود برسید. البته بعضی اوقات برخی سرویس ها بدون اپلیکیشن ساختن شماره مجازی سرویس های خود را ارائه می کنند و لازم است که تنها با سر زدن به وب سایت آن ها، شماره مجازی بسازید.

 

بهترین برنامه ساخت شماره مجازی برای تمام کشورها

بهترین برنامه ای که در سال ۲۰۱۸ می توان برای ساخت شماره دیجیتالی رایگان به شما پیشنهاد داد، نرم افزار TextNow است.

برنامه ساختن شماره مجازی رایگان TextNow ، خوشبختانه هم برای پلتفرم اندروید و هم برای آیفون ارائه شده است.

با یک شماره مجازی رایگان می توانید تماس برقرار کنید و مسیج ارسال کنید و حتی آن را روی خط اصلی خود دایورت کنید
با یک شماره مجازی رایگان می توانید تماس برقرار کنید و مسیج ارسال کنید و حتی آن را روی خط اصلی خود دایورت کنید

 

شیو ساختن شماره مجازی با TextNow

برای ساختن شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن، ابتدا باید مطابق با پلتفرم خود، نرم افزار TextNow را دانلود کنید و آن را نصب کنید ( لینک دانلود در انتهای همین مطلب )

بعد از نصب و اجرا اولین کاری که باید کنید، این است که نرم افزار را باز کنید و یک اکانت در آن بسازید.

برای ساختن اکانت می توانید از ایمیل خود استفاده کنید:

 

برای ثبت نام شماره مجازی، لازم است که با این اپلیکیشن ساختن شماره مجازی، بعد از نصب، ابتدا در جایگاه مشخص شده ایمیل خود و یا شماره موبایلی واقعی وارد کنید.
برای ثبت نام شماره مجازی، لازم است که با این اپلیکیشن ساختن شماره مجازی، بعد از نصب، ابتدا در جایگاه مشخص شده ایمیل خود و یا شماره موبایلی واقعی وارد کنید. البته می توانید با اکانت فیس بوک خود نیز به این سرویس وارد شوید

بعد از این که ایمیل خود را وارد کردید و توسط نرم افزار تایید هویت شدید می توانید کمی صبر کنید تا اکانت پیکربندی شود.

 

در ادامه بعد از ثبت ایمیل خود لازم است که تایید هویت شوید! یعنی نرم افزار باید بداند که شما واقعا انسان هستید و هوشمند هستید و ربات نیستید. این مرحله را طی کنید
در ادامه بعد از ثبت ایمیل خود لازم است که تایید هویت شوید! یعنی نرم افزار باید بداند که شما واقعا انسان هستید و هوشمند هستید و ربات نیستید. این مرحله را طی کنید

به محض پیکر بندی شدن اکانت از شما خواسته می شود تا یک کد، وارد کنید.

 

اینحا مرحله ای است که به شما اجازه داده می شود تا اولین انتخاب ها برای ساختن شماره مجازی داشته باشید. بدین منظور کد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا برنامه شما را به مرحله بعد ببرد
اینحا مرحله ای است که به شما اجازه داده می شود تا اولین انتخاب ها برای ساختن شماره مجازی داشته باشید. بدین منظور کد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا برنامه شما را به مرحله بعد ببرد

شما می توانید به طور دستی یک کد را وارد کنید یا از لیست کشورها کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ساختن شماره مجازی
بعد از انتخاب کد مورد نظر، در این قسمت نرم افزار به شما چند شماره با پیش شماره مشخص شده توسط شما ارائه می کند. می توانید از این میان یک شماره را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. اما اگر فکر می کنید شماره ها دلچسب نیستند، می توانید کد را تعییر دهید، ( در همین قسمت ) و بعد یک شماره و شانس جدید خود را تست کنید

به محض انتخاب کد، شماره هایی پیشنهادی در مقابل شما قرار می گیرد که می توانید یکی از آن ها را به دلخواه خود انتخاب کنید.

البته قبل از انتخاب شماره اگر در مورد پیش شماره پشیمان شده اید و می خواهید کشور مورد نظر را تغییر دهید، می توانید با کمک راهنمای اپلیکیشن پیش شماره را تغییر دهید و شماره ای دلخواه تر را انتخاب کنید.

 

در این لحظه اگر این پیام را مشاهده کردید و شماره مورد نظرتان را در وسط این پیام دیدید، به این معنی است که شما رسما حالا داری یک شماره مجازی هستید که به راحتی می توانید از آن برای هر شبکه و نرم افزاری استفاده کنید
در این لحظه اگر این پیام را مشاهده کردید و شماره مورد نظرتان را در وسط این پیام دیدید، به این معنی است که شما رسما حالا داری یک شماره مجازی هستید که به راحتی می توانید از آن برای هر شبکه و نرم افزاری استفاده کنید

بعد از این که شماره مورد نظر ساخته شد، به شما این امکان داده می شود که توسط این اپلیکیشن به راحتی شماره خود را مدریریت کنید

 

امکانات اپلیکیشن ساختن شماره مجازی چیست؟

برای این که بدانید با این اپلیکیشن چه کارهایی می توانید انجام دهید، می توان به طور اختصار به موارد زیر اشاره داشت:

  • ارسال تماس صوتی و دریافت آن
  • ارسال تماس تصویری ( و دریافت )
  • ارسال مسیج متنی و دریافت آن
  • اشتراک گذاری اپلیکیشن
  • تماس های خارجی
  • مشاهده هیستوری تماس ها
  • تغییر شماره مجازی

البته نکته مهم این است که با این برنامه می توانید به صورت رایگان به هدف خود برسید اما نسخه پولی TextNow امکانات بهتری دارد.

 

آموزش ساختن شماره مجازی انگلستان با StickyNumber

در اپلیکیشنی که پیش از این بخش به شما معرفی کردیم می توانید به راحتی، برای هر کشوری به طور دلخواه شماره مجازی ایجاد کنید. اما StickyNumber وب سایتی برای ساختن شماره مجازی انگلستان است.

استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و به شما اجازه می دهد، تا در ایران بنشینید و یک شماره خارجی انگلستانی از آن خود کنید.

 

نحوره ساخت شماره مجازی انگلستان با StickyNumber

برای ساختن شماره مجازی انگلستان از طریق این وب سایت، کافی است که به آدرس www.stickynumber.com بروید.

با ورود به این سایت شما می توانید در سمت راست، پنل ثبت نام را مشاهده کنید.

 

ساختن شماره مجازی انگلستان
برای ساختن شماره مجازی رایگان، اولین چیزی که در این سایت مشاهده می کنید، این صفحه است که با وارد کردن اطلاعات، باید به مرحله بعد بروید. دقت کنید که برای ساختن شماره مجازی رایگان باید پیشفرض گزینه دوم را روی انگلستان نگهدارید

در این عکس، بخش های مختلفی مشاهده می کنید که می توانید با باز کردن هر کشو، نسبت به موارد دلخواه خود انتخاب نهایی را داشته باشید.

دقت کنید که با کمک این وب سایت می توانید برای تمام کشورها شماره مجازی بسازید. اما تنها ساختن شماره مجازی انگلستان رایگان است.

هنگام انتخاب کشورها می توانید میزان مبلغ مورد نظر را مشاهده کنید و پرداخت ها را همان موقع انجام دهید. البته این مبلغ ها به صورت ماهیانه می باشد.

در نهایت وقتی که اطلاعات اولیه را ارسال کردید و طبق دستورالعمل ها اکانت خود را ساختید، می توانید به راحتی شماره مجازی ساخته شده را روی موبایل خود فوروارد کنید.

البته به شما یک پنل اختصاصی داده می شود تا بتوانید اکانت خود را به طور کامل مدیریت کنید.

  • برای دانلود نسخه آیفون این اپلیکیشن کلیک کنید
  • برای دانلود نسخه اندرویدی این اپلیکیشن کلیک کنید

 

شماره های مجازی، که معمولا ساخته می شوند، و به انگلستان تعلق دارند دارای کد +۴۴ هستند. اما افرادی که به دنبال روشی برای ساختن شماره مجازی بین المللی هستند می توانند از پیش شماره های دیگری نیز استفاده کنند. اما این بار برای ساختن شماره مجازی واتساپ ما پیشنهاد متفاوت تری داریم.

 

روش ساختن شماره مجازی واتساپ با کد  +۱

برای این که موفق به ساختن شماره مجازی واتساپ به صورت بین المللی شوید، می توانید از نرم افزار ساخت شماره مجازی رایگان Primo استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Primo از گوگل پلی کلیک کنید

هنگامی که اپلیکیشن مورد نظر را دانلود و نصب کردید، به راحتی می توانید آن را اجرا کرده، و بعد، با ثبت نام اولیه، و وارد کردن شماره موبایل، تایید هویت شوید.

برای ساختن شماره مجازی رایگان واتساپ لازم است که ابتدا، در این نرم افزار با یک شماره واقعی ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام کد تاییدی را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود
برای ساختن شماره مجازی رایگان واتساپ لازم است که ابتدا، در این نرم افزار با یک شماره واقعی ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام کد تاییدی را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود

در نهایت وقتی تایید هویت شدید و وارد اپلیکیشن شدید، می توانید مشاهده کنید که انتهای پنل شما یک شماره مجازی رایگان با کد +۱ اختصاص داده شده است.

این نرم افزار به طور اتوماتیک یک شماره مجازی رایگان را برای شما ایجاد می کند و در انتهای اپلیکیشن به شما نمایش می دهد
این نرم افزار به طور اتوماتیک یک شماره مجازی رایگان را برای شما ایجاد می کند و در انتهای اپلیکیشن به شما نمایش می دهد

حالا می توانید با این شماره به راحتی در واتس اپ عضو شوید و حریم خصوصی تان را حفظ کنید

برای مطالعه بیشتر در این باره و نحوه ثبت نام با این شماره دیجیتالی در واتساپ کلیک کنید

می توات گفت که این نرم افزار ساختن شماره دیجیتالی رایگان، ساده ترین و سریع ترین روش برای این کار به شمار می آید. اما اگر می خواهید برای تلگرام هم شماره مجازی بسازید، بخش زیر را مطالعه کنید

 

نحوه ساختن شماره مجازی تلگرام

معمولا کاربران تلگران بیش از هر سرویس دیگری، به دنبال روش ساختن شماره مجازی تلگرام رایگان هستند. برای این منظور، شما از هر اپلیکیشنی که استفاده کنید می توانی، به راحتی موفق به ساخت شماره دیجیتالی رایگان شده و با همان شماره، در تلگرام ثبت نام کنید.

اما برای اطمینان بیشتر ما چند سرویس را تست کرده ایم که این مشکل را به راحتی حل می کند.

 

نرم افزار ساخت شماره مجازی تلگرام

برای ساختن شماره مجازی رایگان تلگرام، پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار Virtual SIM استفاده کنید. به کمک این اپلیکیشن می توانید یک کاربر تلگرام باشید و در ایران حضور داشته باشید بدون این که شماره تان گویای این امر باشد.

  • برای دانلود نسخه اندرویدی این اپلیکیشن کلیک کنید
  • برای دانلود نسخه آیفون این نرم افزار کلیک کنید

بعد از دانلود و نصب این نرم افزار آن را اجرا کنید

با کمک این نرم افزار می توانید، شماره مورد نظر خود را وارد کنید و به عنوان یک فرد رسمی در اپلیکیشن تایید هویت شده و بعد اقدام به ساختن شماره مجازی رایگان کنید
با کمک این نرم افزار می توانید، شماره مورد نظر خود را وارد کنید و به عنوان یک فرد رسمی در اپلیکیشن تایید هویت شده و بعد اقدام به ساختن شماره دیجیتالی رایگان کنید

در نسخه های قدیمی تر:

بعد از اجرا کردن، شما می توانید به کمک یکی از دو طریق و کشور، یعنی آمریکا و صربستان، اقدام به تولید شماره دیجیتالی کنید.

در نسخه های قدیمی تر این اپلیکیشن که نمونه آن را مشاهده می کنید تنها می توانستید از دو کشور برای ساختن شماره مجازی استفاده کنید
در نسخه های قدیمی تر این اپلیکیشن که نمونه آن را مشاهده می کنید تنها می توانستید از دو کشور برای ساختن شماره دیجیتالی استفاده کنید

برای ایجاد شماره مجازی، با این نرم افزار، لازم است که ابتدا با یک اکانت ایمیل یا یک شماره خاص و واقعی، ثبت نام خود را به عمل آورده و به عنوان عضو واقعی این اپلیکیشن ثبت شوید.

با این روش، بعد از گذشت چند ثانیه یک شماره مجازی موقت به شما ارائه می شود که تنها تا ۲ روز می توانید ازآن استفاده کنید.

در نسخه قدیمی به شما امکان ساخت شماره مجازی موقت داده می شد. تنها 2 روز برای استفاده از این شماره فرصت داشتید. مطمئنا شماره موقت برای عضویت دائمی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها فایده ای ندارد
در نسخه قدیمی به شما امکان ساخت شماره مجازی موقت داده می شد. تنها ۲ روز برای استفاده از این شماره فرصت داشتید. مطمئنا شماره موقت برای عضویت دائمی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها فایده ای ندارد

اما اگر به دنبال شیوه ای برای ساختن شماره مجازی دائمی هستید می توانید از نسخه جدید این اپلیکیشن استفاده کنید که لینک دانلود آن در بالا ارائه شد.

 

نحوه ساختن شماره مجازی دائمی رایگان

برای ساختن شماره دیجیتالی رایگان، ابزارهای مختلفی وجود دارد که دو نمونه از آن ها را در این مقاله معرفی کردیم.

اما به طور کلی می توانید برای این منظور اپلیکیشن های زیر را تست کنید :

  • نرم افزار ساختن شماره مجازی دائمی TextNow
  • اپلیکیشن ساخت شماره مجازی دائمی رایگان ESIAtalk 2.0.2
  • برنامه ایجاد شماره مجازی رایگان دائمی Talk2 PH

برای آشنایی با این نرم افزارها و دیگر اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی رایگان این لینک را دنبال کنید

 

روش ساختن شماره مجازی سروش

کاربرانی که با تلگرام و سرویس های خارجی خداحافظی کرده اند و می خواهند وارد پیام رسان های داخلی شوند، تمایل دارند که بیش از پیش هویت خود را پنهان و از حریم خصوصی خود بهره مند شوند.

برای این منظور، اغلب افرادی که در پی ساخت شماره مجازی سروش هستند، به دنبال ابزاری هستند که با آی پی ها مشکلی نداشته باشد.

به هر دلیلی اگر نتوانستید با یکی از ابزارهای یاد شده، در این مقاله، موفق به ایجاد شماره مجازی شوید، می توانید از نرم افزار Pinger Textfree Web استفاده کنید

این نرم افزار محدودیت های شبکه و آی پی را برای ایجاد شماره مجازی رایگان برداشته و به راحتی به شما امکان می دهد یک شماره مجازی بسازید
این نرم افزار محدودیت های شبکه و آی پی را برای ایجاد شماره مجازی رایگان برداشته و به راحتی به شما امکان می دهد یک شماره مجازی بسازید

 

برنامه ساختن شماره مجازی بدون محدودیت شبکه

Pinger Textfree Web نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به ساده ترین شکل،  و با کمترین محدودیت یک شماره دیجیتالی بسازید و از آن در تمام شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی استفاده کنید.

با کمک این سرویس، لازم است که ابتدا کد ایالات متحده، ( کد پستی ) را وارد کنید که به صورت  ۰۱۰۰۱ است. دقت کنید که، این شماره مجازی آمریکا است که می توانید از آن برای هر نرم افزار داخلی و خارجی استفاده کنید.

برای این که بتوانید از ابزارهای دیگری به جهت ساخت شماره مجازی برای ارسال پیامک، استفاده کنید، می توانید به این لینک بیایید و راهکارهای آن را دنبال کنید.

 

شیوه ساختن شماره مجازی رایگان بدون ثبت نام

از آن جا که شما نیاز به مدریت شماره مجازی خود دارید، و ارسال و دریافت تماس بر روی شماره مجازی صورت می گیرد، لازم است که ثبت نام اولیه از شما صورت بگیرد. بنابراین شما هیچ سرویسی را نخواهید یافت که بدون ثبت نام، به شما شماره مجازی ارائه کند.

تلاش کردیم که در این مطلب، کامل ترین راهنما برای ساختن شماره مجازی به شما ارائه شود. تجربیات و دیدگاه های خود را در این موضوع با ما درمیان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 117 دیدگاه
  1. من واقعا نمیتونم درست کنم از هر تریقی میرم ارور میزنه اگه کسی هست که اکانت مجازی درست کنه لطفا بگه هزینشو میدم

    1. ۱۹۱۴۳۰۱۴۹۰۳ بیا تلگرام داداش بهت بدم

    1. یک شماره برای بازی پس اس چینی میخوام بهم کد بده

  2. سلام و خسته نباشید لطفا اکه زحمت نیس بندرو راهنمایی بفرمایید من میخام بیتالک نصب کتم کد فعالسازی بیتالکو کجا میفرسته این برنامه با تشکر از زحمات شما

  3. سلام خسته نباشید بهتره اطلاعات سایت رو بروز کنید. سایتی ک معرفی کردید کلا عوض شده و در ضمن پولی هم شده

  4. سلام وخسته نباشید من یک سوال داشتم که باید حتما با اسم وایمیل شخصی یا کنونی خود ثبت نام کنیم چون من قبلا چنین برنامه ای دا دانلود کردم ووقتی میخواستم به شخصی تماس بگیرم اول تمام مشخصات وایمیلم را مینوشت وسپس شماره مجازی ومخاطبی که به ان تماس گرفته بودم میدانست که این من هستم ممنون

  5. سلام
    من قبلاً یه شماره مجازی از طریق نکست پلاس درست کردم بعدش تلگرامم حذف کردم نه دیلت اکانت
    بعد از اون دیگه هیچ وقت نتونستم شماره مجازی بسازم
    مشکل چیه؟؟
    یا شما فقط نسبت به این برنامه پاسخ میدین؟

  6. *.* خلید شماها
    ۶ سال از مطلب گذشته
    من فکر کنم اون شرکته تا الان ۴ بار فقط کادر اداریشو عوض کرده بقیه چیزا بماند .
    :)))

    1. داش ط خودت ۵۱ سال پیش این کامنتو گذاشتی یعنی تا الان مردی /:

    1. کدوم آموزش منظورته؟؟/ همش الکی بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *