معرفی GNotes به عنوان کاملترین اپلیکیشن یادداشت‌برداری در اندروید

معرفی GNotes به عنوان کاملترین اپلیکیشن یادداشت‌برداری در اندروید
  • 1393/3/8
  • زهرا معبودی
  • 1

کسانی که گوشی اندرویدی و هوشمند دارند بسیاری از اوقات خود را با این گوشی ها سپری می کنند چرا که تقریبا می توان گفت این گوشی ها با فعالیت های روزانه شان عجین شده اند و به نحوی مکمل برخی از کارها هستند. در این راستا احساس نیاز شدیدی به وجود یک برنامه یادداشت برداری کامل برای اندروید است که به طور ضمنی باید روی آن کار شود. اما تا اینکه اینچنین برنامه ای طراحی و ارائه شود می توانید از برنامه های موجود در بازار استفاده کنید!

با بررسی هایی که مدت هاست انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که دو برنامه به نام evernote و GNotes از کامل ترین برنامه هایی هستند که می توانید برای یادداشت برداری از آن ها استفاده کنید. با توجه به اینکه اورنوت بارها و به کرات معرفی شده احساس نیاز به معرفی GNotes بسیار محسوس بوده است! پس معرفی امروزمان را به این برنامه اندرویدی اختصاص می دهیم.

Gnotes

برنامه GNotes یکی از برنامه های اندرویدی کامل با امکانات فراوان صوتی و تصویری است که امکان یادداشت برداری به صورت کاملا امن را برایتان فراهم می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید با حفظ حریم خصوصی خود، و قرار دادن رمز روی برنامه، دسته بندی های متفاوتی ایجاد کنید و هر دسته را که دوست داشته باشید قفل کنید و از دسترسی دیگران خارج کنید.

می توانید با استفاده از خاصیت صوتی GNotes، پیام های صوتی و یادداشت های صوتی ایجاد کنید و حتی می توانید به راحتی، با استفاده از تصاویری که می توانید به برنامه اضافه کنید نوت های خود را کامل تر و مفهومی تر کنید. استفاده از بخش نقاشی و خاصیت دست خط نوشته در این برنامه هم به شما کمک می کند که بتوانید تنوع در تولید محتوا و نوشته ها و یادداشت ها داشته باشید.

به عکس زیر نگاه کنید :

org.dayup.gnotes5

این یک صفحه یادداشت برداری است که با افزودن یک عکس به بخش یادداشت توانسته یک یادداشت تصویری ایجاد کند. امکان اتچ کردن چند عکس، افزودن صدای خود با ضبط صدا، نقاشی و … و حتی نوشتن با کیبرد گوشی از امکاناتی است که می توان در یک یادداشت بکار برد. شما می توانید هر نوع فایل را به این سرویس اتچ کنید.

org.dayup.gnotes0

خوشبختانه امکان دسته بندی موضوعات به راحتی فراهم است و شما می توانید این یادداشت ها را در دسته های خاص در سمت چپ برنامه در دسترس داشته باشید. برای ایجاد دسته های جدید می توانید روی فولدر انتهای لیست در عکس بالا کلیک کنید.

برای همگام سازی بهتر به طور آنلاین GNotes به شما امکان همزمان سازی با جیمیل را داده است و شما می توانید به راحتی عملیات همگام سازی را ایجاد کنید و یادداشت ها را انتقال دهید!

علاوه بر این ویژگی ها با این برنامه می توانید برنامه هایی را هم برای یاد آوری ایجاد کنید تا در زمان مقرر GNotes به شما هشدار دهد!

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *