صفحه کلید جوهر الکترونیکی یا E-ink

صفحه کلید جوهر الکترونیکی یا E-ink
  • 1393/10/12
  • شهرام بابایی
  • 0

استارتاپ جدیدی به نام jassta می خواهد صفحه کلید E-ink را به شما ارائه کند که با تنها با فشار یک دکمه،به شکل لحظه ای برچسب های رو کیبورد تغییر می کند! این ویژگی برای گیمرها و یا کاربران حرفه ای فوتوشاپ بسیار مفید باشد.

“برای مشاهد تصویر متحرک این کیبورد روی تصویر کلیک کنید”

برای مشاهد تصویر متحرک این کیبورد روی تصویر کلیک کنید.

 

از ویژگی های جوهر الکترونیکی یا E-ink میتوان موارد زیر را نام برد:

1- از دست کلیدهایی که هیچ وقت استفاده نمی‌شود، راحت شد.

2- می‌توان بین حالات مختلف به تغییر Mode پرداخت.

3- زبان صفحه کلید را با یک دکمه تعویض کرد.

4- صورتک‌هایی را به صفحه کلید اضافه کرد.

5- میانبرها را با یک نگاه مشاهده کرد.

این کیبورد همراه با یک تاچ پد 3.5 اینچی و یک باتری با عمر یک ساله تولید خواهد شد.از دیگر ویژگی بارز این کیبورد قابلیت فرمانبری صوتی آن می باشد، که حتی بدون فشاردادن یک دکمه نیز می‌توان بسیاری از کارهای معمول با صفحه کلید را به انجام رساند.

“ساختمان یک کلید کیبوردE-ink “

استارتاپ jassta که فعلا در مراحل اولیه تولید این کیبورد است،پیش بینی می‌شود که در آینده ای نزدیک کمپین کیک استارتر یا ایندیگوگو خود را راه بیندازد. بنابراین پیشنهاد میکنیم اگرگیمر و یا کاربرحرفه ای فوتوشاپ می باشید، بهتر است تا آمدن این صفحه کلید به بازار با این دو وب سایت همراه باشید تا هر لحظه از روند تولید صفحه کلید با خبر شوید و به محض ورود به بازار،فرصت را از دست ندهید و اقدام به خرید این صفحه کلید نمایید.

این استارتاپ یک ماوس 80 دلاری را نیز در دست تولید دارد که کلیک با آن بی‌صداست و دارای دو سال عمر باتری و حافظه درونی برای نگهداری فایل‌های مهم است. در وبسایت این استارتاپ می‌توانید تصاویر متحرک این کیبورد را مشاهده کنید.

منبع: Digital Trends
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *