گزارش مالی HTC در سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ نشان از سود اندک این شرکت می دهد

گزارش مالی HTC در سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ نشان از سود اندک این شرکت می دهد
  • 1393/11/17
  • مجتبی
  • 0

اچ تی سی هم گزارش مالی سه ماهه پایان سال میلادی گذشته خود را منتشر نموده و در این بازه زمانی شرکت یاد شده توانسه ۱/۵۲۴ میلیارد دلار در آمد داشته باشد که نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته آن یعنی سه ماهه آخر سال ۲۰۱۳ افزایشی ۲۲۴ میلیون دلاری را نشان می دهد. بعد از کسر کردن مالیات ها سود اچ تی سی در سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ به ۱۵/۹ میلیون دلار رسیده که رشدی ۲۰/۴ درصدی را نشان می دهد.

شرکت مورد بحث هیچگونه اطلاعات بیشتری را در مورد تعداد فروش تلفن های هوشمند خود در دوره مالی یاد شده، بیان نکرده است. در هر حال اچ تی سی با استراتژی جدید خود بالاخره توانست مجددا پس از یک دوره سخت، به سود دهی باز گردد. با ارائه محصولاتی چون دوربین RE و دستبند سلامتتی این شرکت وارد حوزه ابزارهای پوشیدنی هم شد. HTC امیدوار است تا تمرکز بیشتری در در ادامه کار بر روی بازار موبایل داشته باشد.

انتظار می رود شرکت مورد اشاره بتواند در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به درآمدی بین ۱/۳۲ تا ۱/۴۳ میلیارد دلار دست یابد. این شرکت قصد دارد تعداد بیشتری تلفن هوشمند رده پایین را روانه بازار نماید که بر اساس انتظار انها این نوع محصولات می تواند در کشورهایی مانند هند فروش خوبی داشته باشد و در نهایت درآمد و سود نهایی این شرکت را افزایش دهد. همچنین همه ما منتظر رونمایی از نسل جدید پرچمدار HTC هستم که احتمالا HTC One M9 نام دارد و قرار است در ماه مارس و در نمایشگاه MWC 2015 که کمتر از یک ماه دیگر تا آن زمان باقی مانده، معرفی شود.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *