قدرتمند ترین ساعت هوشمند توسط htc رونمایی می شود

قدرتمند ترین ساعت هوشمند توسط htc رونمایی می شود
  • 1395/2/14
  • زهرا معبودی
  • 0

اهالی فناوری Evan Blass، را به خوبی می شناسند او قدیمی ترین فردی است که به ظاهرا نفوذی تمام شرکت هاست به طوری که پیش از اینکه محصولات آنان منتشر شود، توسط وی در مورد آن ها حاشیه هایی وارد بازار می شود تا بدین طریق ذهن و حتی جیب مخاطبین برای استقبال از محصولات دلخواه آماده تر شود!

۱c62f14e-a944-498f-a8ab-a54843409fc6

از طرفی ماه هاست که شایعات بیان گر این هستند که اچ تی سی، قصد دارد قدرتمند ترین ساعت هوشمند دنیا را روانه بازار کند. هر چند کمپانی های غول در این باره به خوبی عمل کرده اند اما اچ تی سی به ظاهر کاری موثر انجام داده است. در حالی که بسیاری از کمپانی ها چند نسل از ساعت هوشمند خود را منتشر کرده اند، اچ تی سی، با کار کردن بر روی اولین ساعت خود، یک محصول مرغوب از آن ایجاد کرده است. Evan Blass، گفته است که قرار است در تاریخ ۶ ژوئن این ساعت توسط اچ تی سی رونمایی شود. البته او ماه پیش هم گفته بود که قرار است این ساعت آوریل منتشر شود.

 درست از سال ۲۰۱۴ تا کنون علاقمندان به برند اچ تی سی منتظر این ساعت هوشمند هستند.  این دستگاه که گجتی پوشیدنی است از اندروید بهره مند است و درست مثل موتو ۳۶۰ از یک نمایشگر با میزان رزولوشون ۳۶۰ در ۳۶۰ استفاده می کند. در زیر متنی را مشاهده می کنید که این شایعه پراکن فنی مشهور، در مورد این ساعت هوشمند خبرهایی ارائه کرده است:

۲d8d9c69-e5b2-4fe5-8290-dfdd9aef0161

در مورد قیمت ها و ویژگی های این ساعت هنوز خبری در دست نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *