سیری یک دستیار همه کاره واقعی می شود

سیری یک دستیار همه کاره واقعی می شود
  • 1395/5/31
  • زهرا معبودی
  • 0

واتس اپ یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های پیام رسان در پلتفرم های موبایلی می باشد. این اپلیکیشن محبوب که برای سیستم عامل های اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس همگان می باشد هر لحظه بر تعداد طرفداران خود می افزاید. در این میان کاربران iOS این اپلیکیشن استقبال گسترده ای از این نرم افزار پیام رسان نموده اند. در همین راستا شایعاتی به گوش می رسد که قرار است اپل بزودی ترتیبی اتخاذ نماید که سیری از این اپلیکیشن نیز پشتیبانی نماید.

سیری دستیار همه کاره گوشی های iOS است که با دسترسی هایی که بر روی اپلیکیشن های این گوشی دارد قادر است با صدور فرمان های صوتی توسط کاربر برخی از وظایف وی را بر عهده گیرد.

Apple's Siri WhatsApp

طبق یافته های مجله اینترنتی گویا آی تی قرار است در آینده ای نزدیک، مسئولیت خواندن و نوشتن پیام های واتس اپ و همچنین برقراری تماس های صوتی با این اپلیکیشن در سیستم عامل iOS بر عهده سیری گذاشته شود.

بر اساس تصاویر منتشر شده در این خبر کاربران ترغیب می شوند تا دسترسی سیری را به اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ خود فراهم سازند. در واقع اساس و پایه انتشار این شایعه و خبر همین تصاویر منتشر شده می باشد.

نا گفته نیست که در حال حاضر کمپانی اپل تنها از سیری برای اپلیکیشن های خود و تعداد محدودی سرویس خاص استفاده می نماید. اما ظاهرا و با استناد به مدارک موجود می توان گفت که با انتشار iOS10 که سبب یکپارچه سازی دستیار مجازی اپل می شود این امکان برای تمامی اپلیکیشن های شخص سوم فراهم می شود تا از کمک سیری بهره گیرند.

طبق یافته های مجله اینترنتی گویا آی تی ، کمپانی اپل هنوز خبر پشتیبانی سیری از اپلیکیشن واتس اپ را به صورت رسمی تایید نکرده است اما به نظر می رسد این شایعات دور از واقعیت نیز نباشند.

نظرات خود را در باره افزودن این سرویس به اپلیکیشن محبوب واتس اپ با ما در میان گذاشته و در صورت تمایل این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *