رندرهای جدیدی از گوشی رده‌بالای سرفیس‌ فون مایکروسافت، منتشر شد

رندرهای جدیدی از گوشی رده‌بالای سرفیس‌ فون مایکروسافت، منتشر شد
  • 1395/8/15
  • مقدم
  • 0

شاید شرکت مایکروسافت در بازار گوشی‌های هوشمند چندان موفق نباشد اما این، بدین معنی نخواهد بود که این سازنده، بازار گوشی‌های هوشمند را رها کرده است. بنابر شایعات، شرکت مایکروسافت، گوشی‌های هوشمند جدیدی را در سال ۲۰۱۷ با برند “سرفیس” به بازار عرضه خواهد کرد و به‌ تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی‌های سرفیس فون توسط اوان‌ بلاس منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

در توئیت جدید اوان بلاس، وی، چندین رندر جدید را با یک متن منتشر کرده است و موضوع قابل‌توجه در متن ارائه‌شده به همراه این رندرها، “استفاده از تراشه‌های دسکتاپ اینتل” در سرفیس فون است. به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت در سال آینده، چیزی فراتر از یک گوشی‌هوشمند عرضه خواهد کرد و در این بازه‌زمانی که شرکت مذکور، اهمیت چندانی به پلت‌فرم ویندوز ۱۰ موبایل نداده؛ این سازنده بر روی یک محصول بسیار قدرت‌مند مشغول به کار بوده است.

با این‌حال، تام وارن از وب‌سایت Verge، مدعی شده است که رندرهای ارائه‌شده، تنها یک تصویر مفهومی را از پرچم‌دار جدید مایکروسافت به نمایش می‌گذارد و چیز بیشتری نیست! اوان بلاس نیز در واکنش به این موضوع، اعلام نموده که این رندرها، چیزی فراتر از یک تصویر مفهومی ساده است. البته در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت هیچ‌کدام از این ادعاها را تایید یا تکذیب نمود اما مشخص است که سرفیس فون، یک محصول خارق‌العاده خواهد بود.

microsoft-surface-phone-1

درباره زمان معرفی سرفیس فون، هنوز بازه‌زمانی مشخصی وجود ندارد که تمامی شایعات درباره آن، اتفاق نظر داشته باشند. البته، به‌تازگی، ادعا شده است که سرفیس پرو ۵، تنها محصولی خواهد بود که شرکت مایکروسافت در بهار سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌کند و سرفیس فون تا اواخر سال ۲۰۱۷، ارائه نخواهد شد.

آن‌طور که پیداست، شرکت مایکروسافت، چندان درباره عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود با برند “سرفیس”، مطمئن نیست و فعلاً در حال‌حاضر، تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا محصول نهایی، فراتر از رقبای خود در بازار، ظاهر شود.

 پیش‌تر در وب‌سایت گویا آی‌تی، گفته شد که سیستم‌عامل اندروید در بازار گوشی‌های هوشمند، بیش از ۸۸ درصد سهم دارد و اوضاع پلت‌فرم ویندوزفون (ویندوز ۱۰ موبایل) چندان مطلوب نیست و تا مدتی دیگر، بسیاری آن‌را فراموش خواهند کرد. به همین جهت، عرضه سرفیس فون در یک بازه‌زمانی طولانی پس از معرفی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال، به‌طور حتمی باعث شکست گوشی‌های پرچم‌دار جدید مایکروسافت می‌شود.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *