آیفون‌های جدید شرکت اپل با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به بازار عرضه خواهد شد

آیفون‌های جدید شرکت اپل با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/9/18
  • مقدم
  • 0

ماه گذشته، در یک شایعه اعلام شد که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷، سه مدل آیفون به بازار عرضه خواهد کرد. بر همین اساس، گمان می‌رفت که شرکت اپل در سال آینده میلادی، آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و هم‌چنین، آیفون ۸ را به مناسب دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و پنل اولد ارائه می‌دهد. با این‌حال، گزارش تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که در سال آینده، تنها دو مدل آیفون به بازار عرضه می‌شود و شرکت اپل، هیچ تصمیمی برای استفاده از نام آیفون ۸ در نام‌گذاری آیفون‌های جدید خود ندارد و آن‌ها را با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، ارائه می‎دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

گزارش تازه منتشرشده در ژاپن، نشان می‌دهد که شرکت اپل در سال آینده، تنها آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را معرفی خواهد کرد. این موضوع، برای کاربرانی که به دنبال معرفی یک آیفون با طراحی نزدیک به شیائومی می میکس بوده‌اند، چندان خوشایند نیست؛ با این‌حال و همان‌طور که پیش‌تر در گویا آی‌تی گفته شد، شرکت اپل در سال ۲۰۱۷، هیچ‌گاه آیفون‌های جدید خود را با طراحی نزدیک به طراحی یک محصول مفهومی مانند گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس ارائه نمی‌دهد!

علاوه‌براین، در شایعه تازه منتشرشده، آمده است که آیفون‌های آینده شرکت اپل از نظر طراحی، مشابه با نسخه‌های فعلی آیفون یعنی آیفون ۷ خواهد بود و تنها به تراشه‌ A11 شرکت سازنده، مجهز شده‌اند. در کنار این موضوع، هم‌چنین اعلام شده است که شرکت اپل به مناسبت معرفی آیفون‌های جدید خود در سال ۲۰۱۷، آن‌ها را در یک رنگ جدید به بازار عرضه می‌کند؛ رنگ قرمز.

red

تقریباً می‌توان اطمینان داشت که بخشی از شایعه منتشرشده در ژاپن، صحت دارد؛ با این‌حال، بعید می‌دانیم که شرکت اپل، تصمیمی برای معرفی آیفون ۸ نداشته باشد. اینکه شرکت اپل در سال آینده، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را معرفی می‌کند؛ موضوع چندان تازه‌ای نیست اما احتمال می‌دهیم که به همراه این دو مدل، شرکت اپل از آیفون ۸ رونمایی خواهد کرد که طراحی جدیدتری نسبت به آیفون‌های گذشته دارد و به پنل اولد مجهز شده است که حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش آن در مقایسه با مدل‌های فعلی، کم‌تر است.

روند فروش آیفون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در حال‌حاضر، یک سیر نزولی را طی می‌کند و این موضوع، باعث شده تا تامین‌کنندگان آیفون، سفارش کم‌تری برای تامین قطعات و هم‌چنین، تولید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس داشته باشند. بنابراین، بسیار بعید می‌دانیم که شرکت اپل، بار دیگر ریسک نماید و یک آیفون جدید با طراحی تکراری عرضه کند؛ در غیر این صورت، با اطمینان می‌توان گفت که سهم فروش گوشی‌های هوشمند شرکت اپل به شدت افت پیدا خواهد کرد.

با درنظر گرفتن این موضوع که آیفون ۸ به احتمال زیاد، معرفی خواهد شد؛ هنوز نمی‌دانیم که شرکت اپل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را در چه زمانی معرفی خواهد کرد. هنوز نمی‌توان مطمئن بود که شرکت اپل، همانند سازندگان دیگر، معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خود را در یک سال به دو بازه زمانی تقسیم می‌کند و آیفون ۷ اس در نیمه اول و آیفون ۸ در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد یا این دو مدل به همراه آیفون ۸ در تابستان مانند گذشته، ارائه می‌شود.

 با این‌حال، بعید می‌دانیم که آیفون ۸ معرفی نشود یا شرکت اپل با عبور از نام آیفون ۷ اس، آیفون ۸ را به عنوان تنها پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود ارائه دهد؛ با توجه به استفاده از پنل اولد در آیفون‌های جدید اپل، انتظار داریم که قیمت آیفون ۸ نزدیک به ۹۰۰ یا حتی ۱۰۰۰ دلار باشد. بنابراین، شرکت سازنده، باید نسخه‌های ارزان‌قیمت‌تری را نیز ارائه دهد که به احتمال زیاد، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس خواهد بود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *