شرکت گوگل در سال آینده، دو ساعت‌مچی هوشمند با پلت‌فرم اندروید Wear عرضه خواهد کرد

شرکت گوگل در سال آینده، دو ساعت‌مچی هوشمند با پلت‌فرم اندروید Wear عرضه خواهد کرد
  • 1395/10/3
  • مقدم
  • 0

برخلاف این موضوع که شرکت‌های فعال در حوزه محصولات پوشیدنی، دیگر تمایل چندانی به عرضه ساعت‌های مچی هوشمند با پلت‌فرم اندروید Wear ندارند، به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل برای رونمایی از دو ساعت‌مچی هوشمند پرچم‌دار در سال آینده میلادی آماده می‌شود. به همین جهت، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت گوگل در اوایل سال آینده میلادی از دو ساعت‌مچی هوشمند با پلت‌فرم اندروید Wear رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شرکت گوگل پس از خرید یک استارت‌آپ کوچک در اوایل سال جاری که بر روی توسعه پلت‌فرم مختص به خود برای ساعت‌های مچی هوشمند مشغول به کار بود، آن‌ها را به تیم توسعه‌دهنده پلت‌فرم اندروید Wear دعوت کرد و این شرکت، به‌تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد تا در سال آینده، ساعت‌های مچی هوشمند جدیدی را ارائه دهد.

وب‌سایت Verge، به‌تازگی مدعی شد که گوگل، عرضه دو ساعت‌مچی هوشمند را در سال آینده میلادی تایید کرده است. به همین جهت، انتظار داریم که شرکت گوگل در اوایل ماه ژانویه از ساعت‌های مچی هوشمند جدید با پلت‌فرم اندروید Wear در نمایشگاه CES 2017 یا در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، رونمایی کند.

البته باید در نظر داشته باشید که ساعت‌های مچی هوشمند جدید مجهز به پلت‌فرم اندروید Wear، برند “گوگل” یا “پیکسل” را با خود به همراه ندارد و توسط سازنده دیگری، توسعه یافته است. هر دو مدل، به صورت پیش‌فرض با پلت‌فرم اندروید Wear 2.0 عرضه می‌شود و از تمامی قابلیت‌های این پلت‌فرم که گوگل، عرضه آن‌را تا سال آینده میلادی به تاخیر انداخته است؛ بهره می‌برد.

اندروید Wear

پس از رونمایی از ساعت‌های مچی هوشمند جدیدی که به پلت‌فرم اندروید Wear 2.0 مجهز شده است؛ انتظار داریم که نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید Wear برای محصولات پوشیدنی دیگر عرضه شود. هم‌چنین، اعلام شده است که از پس عرضه دو ساعت‌مچی هوشمند پرچم‌دار جدید در سال آینده، سازندگان دیگر تا پایان سال از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که دو ساعت‌مچی هوشمند جدیدی که شرکت گوگل به آن‌ها اشاره داشته؛ توسط کدام سازنده طراحی شده است اما می‌توان خوش‌بین بود که شرکت هوآوی در سال آینده، نسخه جدیدی از ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ را به بازار عرضهنماید. صحت این ادعا با توجه به عدم‌فروش بیشتر ساعت‌مچی هوشمند هوآوی در فروشگاه گوگل، افزایش می‌یابد.

در رابطه با ساعت‌مچی هوشمند جدید هوآوی، اعلام شده است که محصول پوشیدنی جدید هوآوی به پلت‌فرم تایزن سامسونگ مجهز خواهد بود. با توجه به این موضوع که شرکت گوگل، تایید کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۷، محصولات بیشتری مجهز به پلت‌فرم اندروید Wear عرضه خواهد شد؛ انتظار داریم که نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ همانند مدل گذشته آن، به پلت‌فرم توسعه‌یافته گوگل برای محصولات پوشیدنی مجهز باشد.

از دیگر سازندگانی که برای عرضه محصولات پوشیدنی اندرویدی بیشتر در سال آینده آماده می‌شود، شرکت ال‌جی است و حتی چندین نام تجاری مرتبط نیز توسط این سازنده کره‌ای، به ثبت رسیده. با این‌حال، انتظار داریم که شرکت موتورولا در سال آینده، مدل جدیدی را از سری “موتو ۳۶۰” عرضه نکند زیرا پیش‌تر، موتورولا اعلام کرد که در بازار محصولات پوشیدنی، کشش کافی برای ساعت‌مچی هوشمند وجود ندارد.

منبع: Verge

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *