تاخیر در عرضه اندروید نوقا ۷٫۰ برای اچ‌تی‌سی ۱۰ به دلیل مشکلات نرم‌افزاری

تاخیر در عرضه اندروید نوقا ۷٫۰ برای اچ‌تی‌سی ۱۰ به دلیل مشکلات نرم‌افزاری
  • 1395/10/26
  • مقدم
  • 0

شرکت اچ‌تی‌سی همواره  تلاش کرده است تا به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را در سریع‌ترین زمان ممکن برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر نماید و عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا از این قاعده مستثنی نیست. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی پرچم‎دار اچ‌تی‌سی ۱۰ به دلیل باگ‌های نرم‌افزاری، متوقف شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

 بنابر یک گزارش جدید، شعبه اچ‌تی‌سی در آلمان از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که خریداران گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ برای دریافت به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ به دلیل تشخیص تعدادی باگ ناخواسته، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. البته در حال‌حاضر، هیچ‌ اشاره‌ای به باگ‌های نرم‌افزاری که عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی ۱۰ به تعویق انداخته، نشده است.

شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که مهندسین این شرکت بر روی رفع مشکلات نرم‌افزاری این به‌روزرسانی کار می‌کنند و به‌زودی، عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای تمامی مدل‌های اچ‌تی‌سی ادامه خواهند داد. با این‌حال، هنوز نمی‌دانیم که توقف در عرضه به‌روزرسانی جدید گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ تنها به کشور آلمان محدود خواهد بود یا مشکلات نرم‌افزاری ناخواسته، باعث شده است تا عرضه این‌ به‌روزرسانی برای سایر مدل‌های عرضه شده نیز با تاخیر همراه باشد.

البته شرکت اچ‌تی‌سی تنها سازنده‌ای نیست که در توسعه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های هوشمند خود با مشکل مواجه بوده است و برای اثبات این ادعا باید به مشکلات نرم‌افزاری مختلف به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال اشاره کرد. این مشکلات تنها به اندروید نوقا ۷٫۰ محدود نبوده است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که در به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ نیز مشکلات نرم‌افزاری وجود دارد.

عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی ۱۰ از اواخر ماه نوامبر سال گذشته آغاز شده و جالب به‌نظر می‌رسد که تشخیص باگ‌ها و مشکلات عمده این به‌روزرسانی به دو ماه زمان نیاز داشته است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *