تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ به یک قلم S-Pen مجهز خواهد بود

تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ به یک قلم S-Pen مجهز خواهد بود
  • 1395/11/16
  • مقدم
  • 0

چند روز پیش، دعوت‌نامه سامسونگ برای رویداد خبری این سازنده در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در اواخر ماه فوریه منتشر شد. در این دعوت‌نامه، یک محصول نامشخص جلب‌توجه می‌کند و البته بسیاری مدعی هستند که شرکت سامسونگ در دعوت‌نامه خود، تبلت گلکسی تب اس ۳ را نشان داده است. به‌تازگی، شایعه جدیدی مبنی بر عرضه تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ با قلم S-Pen منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

وب‌سایت سم‌موبایل، به‌تازگی اعلام کرده است که تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ به یک قلم S Pen مجهز خواهد بود و به همین جهت، این مدل از سایر مدل‌های عرضه شده از سری “گلکسی تب اس” متمایز می‌شود. البته، این اولین باری نیست که یک تبلت سامسونگ با قلم S-Pen عرضه می‌شود؛ می‌توانید تبلت گلکسی تب A 10.1 را مجسم نمایید.

با این‌حال، تبلت گلکسی تب اس ۳ برخلاف محصولات قدیمی سامسونگ، هیچ حفره‌ مخصوصی برای قلم S-Pen ندارد و به همین جهت، این قلم به عنوان یک وسیله جانبی برای تبلت رده‌بالای سامسونگ ارائه خواهد شد.

اطلاعات منتشرشده در رابطه با تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ نشان می‌دهد که این محصول به یک نمایشگر ۹٫۷ اینچی (یا احتمالاً ۹٫۶ اینچی) با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل مجهز خواهد بود. هم‌چنین، فاش شده است که تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام استفاده می‌کند؛ این تراشه با چهار هسته پردازشی همراه شده است.

هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ به جای استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام یا حتی تراشه‌ رده‌بالای اسنپدراگون ۸۳۵، تصمیم گرفته است تا گلکسی تب اس ۳ را با تراشه پرچم‌دار نیمه اول ۲۰۱۶ کوالکام ارائه دهد. البته در برخی از شایعات گذشته، به عرضه این تبلت با تراشه اگزینوس ۷۴۲۰ اشاره شده بود اما از آنجایی‌که در شایعات اخیر از تراشه اگزینوس نام برده نشده است، انتظار داریم که تبلت گلکسی تب اس ۳ با تراشه ساخت کوالکام عرضه شود.

tab-s3

تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک شاتر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ویدیوهای سلفی مجهز خواهد بود. هم‌چنین، حسگر اثرانگشت در زیر دکمه فیزیکی Home در پایین صفحه‌نمایش به کار گرفته شده است. به‌نظر می‌رسد آنچه که در دعوت‌نامه سامسونگ به نمایش گذاشته است، حاشیه پایین نمایشگر تبلت گلکسی تب اس ۳ را به عنوان تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ نشان می‌دهد.

تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ، هم‌چنین در دو نسخه با پشتیبانی از وای‌فای و LTE ارائه می‌شود و هر دو مدل در بازار آمریکا توسط اپراتورهای Verizon و US Cellular عرضه خواهد شد. در حال‌خاضر، هنوز مشخص نیست که این تبلت در چندین مدل مختلف با نمایشگرهایی با اندازه‌های متفاوت عرضه می‌شود یا خیر؛ با این‌حال در بسیاری از شایعات به نمایشگر ۹٫۷ اینچی برای تبلت گلکسی تب اس ۳ اشاره شده بود.

مدل پایه تبلت گلکسی تب اس ۳ با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و انتظار داریم که این تبلت، مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی در ۲۶ فوریه به بازار عرضه شود. البته تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ، تنها محصولی نیست که این سازنده برای رونمایی رسمی از آن در کنگره جهانی موبایل برنامه‌ریزی کرده است. گمان می‌رود که سامسونگ در این نمایشگاه، گوشی مقاوم گلکسی Xcover 4 و هم‌چنین، یک تبلت هیبریدی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را نیز معرفی نماید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *