آموزش پیدا کردن تم های پنهان برای ویندوز نسخه بروز رسانی Creators

آموزش پیدا کردن تم های پنهان برای ویندوز نسخه بروز رسانی Creators
  • 1396/2/11
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر شما نسخه creator ویندوز ۱۰ و این بروز رسانی را دانلود و نصب کرده اید، قطعا به دنبال این هستید که بتوانید دسکتاپ خود را با آن تزیین کنید قطعا باید به دنبال تم باشید اما وقتی که بحث از تزیین دسکتاپ با تم های متفاوت می شود، قطعا شما در استور، فقط theme را سرچ می کنید و استور در پاسخ به شما اپ هایی نمایش می دهد که مطمئنا کارتان را راه نمی اندازد.

در استور حدود ۱۷۰ تم متفاوت و زیبا وجود دارد که از طریق آن می توانید دسکتاپ خود را تزیین کنید اما دقت کنید که این تم پنهان هستند و باید آن ها را پیدا کنید که پیدا کردن این تم ها کمی مشکل است اما ما امروز در گویا آی تی به شما یاد می دهیم که چگونه به این تم ها دسترسی پیدا کنید، پس با ما همراه باشید.

اگر به اپلیکیشن ستینگ در ویندوز ۱۰ مراجعه کنید به خوبی می توانید، در منوی تم، امکاناتی برای تغییر  و شخصی سازی تم صورت دهید. در این جا به طور دستی می توانید از امکانات ابتدایی استفاده کرده و رنگ منو ها، موس، پنجره ها و غیره را تغییر دهید، در انتها هم می توانید با کلیک بر لینک پایین صفحه وارد استور شوید و تم های بیشتری را مشاهده کنید که به طور آماده به شما تنظیماتی را ارائه می دهد.

 پیدا کردن تم های پنهان برای ویندوز

حالا برای اینکه بخواهید از طریق اپلیکیشن ستینگ یا تنظیمات کار خود را شروع کنید، و از تم های  Windows Store استفاده کنید، کافی است که به منوی استارت بروید و از آن جا ایکونی که در سمت چپ و پایین قرار دارد، کلیک کنید.

در این مرحله وقتی که برنامه باز شد، به مسیر Personalization > Themes ادامه دهید تا به بخش تنظیمات تم ها برسید. مطابق با تصویر بالا، در انتها گزینه Apply a theme وجود دارد که اگر به زیر آن دقت کنید یک لینک وجود دارد که عنوان آن Get more themes in the Store می باشد، روی این لینک کلیک کنید تا وارد ویندوز استور شوید.

 

 پیدا کردن تم های پنهان برای ویندوز

 

مطابق تصویر بالا، صفحه ارائه دهنده تم ها به شما نمایش داده خواهد شد. هر مورد را که بخواهید را باید با کلیک کردن و نصب کردن، به ویندوز خود فراخوانی کرده و در نهایت آن را فعال کنید.

تنها ایرادی که وجود دارد این است که متاسفانه ویندوز، در ابتدای امر به شما نمی گوید که هر کدام از تم ها دارای چه ویژگی ها و المان هایی هستند، و این شما هستید که باید بعد از نصب به وارسی آن بپردازید.

چگونه تم های ویندوز را فعال کنیم؟

زمانی که شما تم مورد نظر خود را انتخاب و نصب کردید حالا نوبت به فعال سازی آن می رسد. بسیاری از کاربران فکر می کنند که با نصب می توانند تم را روی ویندوز خود مشاهده کنند و وقتی با عدم انجام این کار مواجه می شوند، به دنبال راه حل نیستند و فکر می کنند که تم مورد نظر با ویندوز سازگاری ندارد. در اصل باید بعد از نصب به بخش تم ها مراجعه کنید و تم مورد علاقه تان را انتخاب و آن را اکتیو کنید.

برای این کار مسیر Settings > Personalization > Themes  را دنبال کنید. بعد از این در صفحه تم ها، باید به دنبال گزینه Apply a theme باشید! درست بالای همین گزینه تمی را که انتخاب کرده اید را ذخیره کرده و فعال کنید.

 پیدا کردن تم های پنهان برای ویندوز

وقتی که تم مورد علاقه تان را ذخیره و فعال کردید، ممکن است در عمل با بخشی از آن، نظیر پس زمینه، رنگ، صدا و نظیر آن مشکل داشته باشید. کافی است همین مسیر را دوباره پیمایش کرده و از طریق ۴ آیکون و گزینه ای که ویندوز در اختیارتان قرار داده تغییرات را روی آن اعمال کنید و ویندوزتان را با تمی صد در صد دلخواه تزیین کنید.

در این باره آیا تا کنون به دنبال تم های جدید برای ویندوز های خود بوده اید؟ برای این هدف اقداماتی که انجام داده اید چه بوده اند؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان گذاشته و این مطلب را برای اطلاع کاربران ویندوز نسخه بروز رسانی Creators روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *