چگونه دوستان خود را در فیس بوک Unfriend کنیم؟

چگونه دوستان خود را در فیس بوک Unfriend کنیم؟
  • 1396/3/5
  • زهرا معبودی
  • 1

همه می دانیم که فیس بوک شبکه ای است که از روز اول با هدف یک دور همی دوستانه مجازی ایجاد شد و دامنه اش به کل دنیا کشیده شد تا جایی که حالا این شبکه نیزدیک به ۲ میلیارد نفر را دور هم جمع کرده است. اما بعد از اینکه شما هر کاربری را که بخواهید به لیست فرند یا دوستان خود اضافه کردید، می توانید هر وقت که بخواهید او را از جرگه دوستان خود خارج کنید و اصطلاحا او را Unfriend کنید! این کار موجب می شود که طی تنظیماتی که انجام می دهید، افراد نه از شما پستی ببینند، و نه البته اقدامی روی پیج شما انجام دهند. البته در فیس بوک می توان مطالبی را ارائه داد و آن را برای تمام مردم، لیست دوستان و یا حتی فقط خودتان به نمایش بگذارید.

به هر حال در این آموزش ما فرض می کنیم که به هر دلیلی قصد دارید که فرد را از لیست خود خارج کنید، پس پای این آموزش بنشینید و این کار را یاد بگیرید.

برای این کار ابتدا وارد پروفایل خود در فیس بوک شوید. دقت کنید که باید حتما نام کاربری و پسورد خودرا وارد کنید چرا که با تنظیمات کار داریم و صرفا نمی خواهیم آپدیت ها را ببینیم.

بدین صورت به سراغ پروفایل فردی بروید که می خواهید او را از لیست دوستان خود خارج کنید:

Unfriend

به تصویر بالا نگاه کنید. خواه شما در نسخه موبایلی بخواهید پروفایل فرد را چک کنید خواه در نسخه وب، شما با یک آیکون به نام friend روبرو هستید که در بخش کاور فرد مورد نظر نوشته شده است. برای اینکه او را از لیست خود خارج کنید، روی همین دکمه یک بار کلیک کنید ( یا لمس کنید ) و بعد از آن به لیست زیر گزینه ها دقت کنید:

Unfriend

در این جا المان های متفاوتی وجود دارد که ما در این باره با گزینه آخر یعنی Unfriend کار داریم. برای اینکه فرد را از لیست دوستان خود خارج کنید،  Unfriend  را بزنید. بدین صورت صفحه فرد مورد نظر به صورت زیر خواهد شد:

اگر بخواهید برای بار دوم، فرد مورد نظر را به لیست دوستان خود بیفزایید، دکمه add friend را که در بالا مشاهده می کنید باید کلیک کنید تا وی دوباره به لیست دوستان شما اضافه شود. البته ابزارهایی هم وجود دارد که وقتی یکی از دوستان شما، شما را آنفرند می کند به شما نوتیفی ای ارسال می کند و بدین صورت شما نیز می توانید مقابله به مثل کنید. کامل ترین راهنمای ترفندهای فیس بوک حاوی ترفند هایی است که کاربری شما را در این شبکه به یک کاربر حرفه ای تغییر خواهد داد پس آموختن خود را در این باره ادامه دهید.

اما اگر فکر می کنید که افرادی که آن ها را آنفرند می کنید، مزاحم تر از این حرف ها هستند می توانید آن ها را بلاک یا ریپورت کنید. البته آیا می دانید چه کسی را باید بلاک کنیم و چه کسی را Unfriend؟ بدین منظور این پست را مطالعه کنید تا بدانید که با افراد باید در این شبکه چکار کنید. به هر حال اگر تصمیم بر آن شد که فرد را بلاک کنید، ۵ روش برای مسدود کردن افراد مزاحم در فیس‌بوک وجود دارد که می تواند شما را در این وادی کمک کند.

اگر در رابطه با این آموزش یا آموزش های دیگر گویا آی تی در مورد فیس بوک به مشکل برخورد کردید، حتما نظر و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آن را حل کنیم همچنین می توانید تجربیات ارزشمند خود را در این شبکه با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ممنون از ادمین محترم بابت متن خوبتون.اگر به دنبال تبلیغات گسترده در فضای مجازی هستین سایت فالوو بهترین ها رو در زمینه اخرید فالوور _ خرید ربات اینستاگرام _ فالووان ارایه میدهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *