چگونه در گوشی LG G6 اسکرین شات بگیریم؟ ( آموزش ۲ روش )

چگونه در گوشی LG G6 اسکرین شات بگیریم؟ ( آموزش ۲ روش )
  • 1396/3/7
  • زهرا معبودی
  • 0

با توجه به اینکه گوشی جدید ال جی یعنی  LG G6 یا ال جی جی ۶ حدود ۲ ماه و اندی است که روانه بازار شده و از استقبال جهانی خوبی روبرو شده است، بسیاری از کاربران هنوز با گرفتن اسکرین شات با این گوشی مشکل دارند. انگار به این صورت است که همیشه ال جی باید تافته جدا بافته باشد، و دستورالعمل هایش هم خاص. اخیرا طی آموزشی به طور کلی یک راهنما برای گرفتن اسکرین شات ارائه دادیم، که طی آن یاد بگیرید که چگونه در گوشی ها و تبلت های مختلف اسکرین شات بگیریم؟

در واقع برای گوشی های مختلف در این آموزش ترفند های خاص خود را ارائه داده ایم اما امروز گویا آی تی لازم دانست که به آموزشی پیرامون گرفتن اسکرین شات در ال جی جی ۶ هم بپردازد پس با ما همراه باشید:

Taking screenshots

روش اول: دکمه های پاور یا سنسور اثر انگشت + ولوم

در روش اول، با اسکنر انگشت، یا کلید پاور به همراه دکمه ولوم کار خواهید داشت. وقتی می خواهید اسکرین شات را بگیرید، صفحه مورد نظرتان را فعال کرده و بعد دکمه پاور را بگیرید یا اینکه بجای پاور، دکمه اثر انگشت در پشت گوشی را لمس کنید. در همین حال دکمه ولوم پایین را هم لحظه ای بگیرید. این کار به ایجاد یک صفحه سفید و در نهایت ایجاد یک اسکرین شات خواهد انجامید.

اغلب گوشی های اندرویدی با گرفتن یک دست به شما اجازه می دهند که اسکرین شات بگیرید اما در گوشی جدید ال جی موسوم به ال جی جی ۶ بهتر است که با دو دست گوشی را کنترل کنید و اسکرین شات را نهایی کنید. وقتی اسکرین شات گرفته شد می توانید آن را در فولدر مربوطه به اسکرین شات ها در فایل منجر پیدا کنید و البته می توانید آن را در بخش گالری هم مشاهده کنید.

روش دوم: منوی آبشاری نوتیفیکیشن

در این روش، به صورت نرم افزاری عمل می کنیم. وقتی می خواهید اسکرین شات بگیرید، منوی آبشاری نوتیفیکیشن را پایین بکشید تا جایی که بتوانید عبارت +Capture را پیدا کنید. شاید لازم باشد این گزینه را کمی جستجو کنید. بعد از اینکه آن را پیدا کردید روی آن کلیک کنید ( لمس کنید ) تا اسکرین شات ایجاد شود. دقت داشته باشید که پیش نمایشی از عکسی که گرفته اید نمایش داده می شود که می توانید تغییرات مورد نظرتان را روی ان اعمال کنید، آن را ذخیره و حتی به اشتراک بگذارید.

اسکرین شات ها در واقع عنصری از گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند که باعث می شود در بسیاری از موارد نیازی به توضیح اضافه نداشته باشید. بسیاری از آموزش هایی که ما در گویا آی تی ایجاد کرده ایم را مدیون قابلیت اسکرین شات هستیم چرا که کمک کرده که آموزش هایمان واضح تر و دقیق تر باشد.

در این باره اگر دیدگاه خاصی دارید با ما در میان بگذارید و این مطلب را هم روی شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *