تولبار Meebo برای وبلاگ ها و وب سایت ها

  • 1388/11/10
  • سپهر خيري
  • 0

اگر شما به خاطر داشته باشید ورژن های قدیمی تولبار Meebo به شما اجازه اشتراک گذاری عکس های تان را میداد ، و میتوانستیم به آن انواع پلاگین ها را اضافه کنیم و قابلیت های بیشتری را در دست داشته باشید ، مثله Digg share و Facebook share . تولبار Meebo به شما این امکان را میدهد که به وسیله آن در وبلاگ و یا وب سایت خود یک چت روم و تالار گفتگو درست کنید و به گپ زدن بپردازید.

به عبارت دیگر تولبار Meebo یک ابزاری هست که میتوانید با آن ویژگی های اجتماعی و تعاملی را بسازید و از آنها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی ها که من آن را بیشتر دوست دارم این است که میتوانید صفحات مختلف فیس بوک را به صورت جالب و دسته بندی شده مشاهده کنید.

meebo_toolbar

و یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه تولبار Meebo نشان دادن آمار تالار گفتگو شما هست.
همچنین تولبار Meebo به شما اجازه میدهد که چت روم های مستقیمی در صفحات سایت تان اضافه کنید و از ID های Meebo هم استفاده کنید.

من ترجیح میدم هرگز از هیچ تولباری استفاده نکنم ، چون باعث افزایش زمان بالا آمدن سایتم میشود. اگرچه من فقط این تولبار را روی سایت خودم برای آزمایش نصب کردم تا با امکانات این تولبار آشنا بشوم. این هم یک تولبار دیگر هست که میتوانید اینجا ببینید wibiya toolbar . شما میتوانید این تولبار Meebo را از این لینک دریافت کنید http://bar.meebo.com/

آیا تا به حال از تولبار ها در وبلاگ تان استفاده کرده اید؟ آیا استفاده از این تولبار ها باعث بهبود وبلاگ تان شده است؟ در نظرات به ما بگویید.

منبع: shoutmeloud

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *