سونی MP3 Player های واکمن مقرون به صرفه خود را معرفی می کند

  • 1389/5/22
  • مهدی صمصامی
  • 2

سونی به تازگی خط جدیدی از MP3 Player های واکمن خود را معرفی کرده است. سونی درباره این محصولات جدید می گوید که با کیفیت صدای عالی، فن آوری های پیشرفته صوتی، عمر باتری بالا و … عرضه خواهد شد. سونی اعلام کرده که تمامی این امکانات کمتر از 100 دلار قیمت خواهند داشت.

سری های Video و MP3 Player های NWZ-E350 سونی از بیش از 50 ساعت پخش صدا (فایل های mp3 با کیفیت 128 kbps) و 10 ساعت پخش ویدئو (فایل های WMV با کیفیت 384 kbps) پشتیبانی خواهند کرد. فایل های صوتی پشتیبانی شده در این سری ها شامل MP3, WMA, ACC و Linear PCM هستند. همچنین فایل های ویدئوی (WMV (DRM در این سری ها پشتیبانی می شوند.

این پلیرها همچنین از تکنولوژی SenseME نیز برخوردار می باشند که تراک های موسیقی را در یک نوع از کانال ها و لیست های پخش، بخش بندی و طبقه بندی می کند. اگر شما می خواهید هنگامیکه به آهنگ هایتان گوش می دهید، یک لیست پخش (Playlist) دلخواه برای خودتان بسازید، می توانید از Bookmark Function برای انجام این کار استفاده کنید.

برای ارائه روشن و عمیق صداها بدون انحراف، این سری ها از تکنولوژی Clear Audio که محصول شرکت سونی است، استفاده می کنند. برای انتقال راحت فایل ها بین کامیپوتر و MP3 Player، می توانید از نرم افزار Content Transfer که همراه با این دستگاه ها رائه می شود، استفاده کنید. این محصول همچنین دارای یک رابط کاربری جدید و با ویژگی های مثل Album Scroll و Scene Scroll که برای انتقال و هدایت سریع و آسان محتوا طراحی شده اند، نیز می باشد.

واکمن های جدید سری E سونی در ماه آینده در دسترس خواهند بود. نسخه 4 گیگابایتی این دستگاه ها (مدل NWZ-E353) با قیمت حدود 70 دلار و نسخه 8 گیگابایتی (مدل NWZ-E354) با قیمت حدود 80 دلار به فروش خواهد رسید. با توجه به تفاوت زیاد مقدار ذخیره سازی اطلاعات، باعث افزایش خیلی کم قیمت می شود، باید متعجب باشیم که چرا بیشتر افراد تمایل دارند که مدل 4 گیگابایتی را انتخاب کنند.




منبع : www.HotHardware.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *