سینی محافظ برای محافظت از کنترل از راه دور و صفحه کلید apple 

  • 1389/7/1
  • ITTeach
  • 0

در سریال های کمدی”Kids in the Hall” ( کودکان در تالار )که امروزه  منسوخ شده است بازیگر فیلم، دیو فولی، که نقش یک پزشک بد را بازی میکند میگوید : “متخصصانی وجود دارند اساس کلی شغل انها رامواردی تشکیل میدهندکه اشاره به چیزی دارند ! او این ایده را به تمسخر میگرفت .برای Apple  این مساله بسیار حیاتی میباشد . صدها  ومیلیون ها نفر شغل خود را بر اساس محصولات سازگار با Apple  ایجاد کرده اند .بعضی از انها از بهترین محصولات نمیباشند ولی بعضی دیگر بسیارعالی هستند و فراتر از ان میباشند که بتوان در مورد انها با عنوان لوازم فرعی قضاوت کرد .این وسیله نیز یکی از انها میباشد .

مجموعه سینی محافظ کیبورد ارائه شده توسط گروه Combine Collective  برای نگه داشتن کیبورد ، کنترل از راه دور شما و پد مسیر یابی کامپیوتر شما ساخته شده است .من مطمئن هستم که شما میدانید این وسیله چه کار بزرگی را انجام میدهد .مجموعه محافظ Docking and Storage Base توسط یاسر الهامیاری ارائه شده است . مسخره نیست که اینقدر در مورد طراحی شگفت اور آن گفته شده است ؟ بالای 5 مرتبه !

همچنین شما به این مساله توجه خواهید کرد که هر سه ایتم در اینجا از خطوط اتصال بی سیم MAC  هستند . گروه Combine Collective  دارای چند نوع سینی محافظ دیگر مثل این سینی محافظ نیز میباشد اما این نوع در مجموعه خود از همه کامل تر است . کل این محصول بصورت ثابت طراحی وتولید شده است  وصفحه ان کلا از چوب سخت جامد ، چسب ابی و با پرداخت کاری رنگ و روغن سالم غذایی ساخته شده است .این چوب از چوب سیاه گردو میباشد که از محصولات امریکای شمالی است که در ونکوور کانادا توسط هنرمندان محلی ساخته شده است .

طراح :  Combine Collective

منبع: yankodesign

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *