سرگرمی روز جمعه : جنگ ربات ها

  • 1389/7/30
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

جمعه ها  چه زود از راه می رسند! یک بار دیگر وقت آن رسیده با یک بازی هیجان انگیز دیگر روز جمعه مان را پر از تفریح و سرگرمی کنیم. این هفته حواستان را جمع کنید چون به دست ها و فکرتان برای مبارزه با ربات ها در بازی Robot War نیاز زیادی خواهید داشت! آیا به اندازه کافی فرز و سریع هستید؟ یا به اندازه کافی انگیزه برای زنده ماندن در این بازی دارید؟ می بینیم…

معرفی بازی Robot War

هدف این بازی سبک تیراندازی در چندکلمه خلاصه می شود: بکشید تا زنده بمانید. در هر مرحله از بازی باید از سد همه روبات های دشمن ، بشقاب پرنده های کوچک ، هواپیماهای کوچک ، ساز و کارهای دفاع ، و “سایر دشمنان ماشینی” گذشته تا مرحله را به پایان برسانید. تنها کنترلی که در بازی باید به خوبی انجام دهید استفاده از ماوس و دکمه سمت چپ ماوس برای آتش با سریعترین سرعت مممکن است.

از لحظه ای که روی شروع بازی کلیک می کنید درست به وسط صحنه نبرد برده می شوید، پس برای نبردی نابرابر آماده باشید! در شروع بازی باید با گذارندن مراحلی راه خود را از این ساختمان به بیرون باز کنید و در مراحلی در محیط بیرون هم به بازی ادامه می دهید. در همه این مراحل باید به روبات های متخاصم تیراندازی کرد، تیربارهای خودکاری که به سوی شما شلیک می کنند را از بین برد، و توپ های  خودکار موجود در سقف ها را هدف قرار داده و نابود کرد.

توجه : وقتی که بازی را شروع کنید متوجه خواهید شد که به لطف گیم پلی این بازی، نشانگر هدف شما به طور خودکار روی دشمنی که بازیکن را تهدید می کند  قرار می گیرد و قفل می شود. این ویژگی بسیار مفید است زیرا با سرعت سریع این بازی حرکت دادن هدف به روی دشمنان کار بسیار مشکلی است و اگر این طور نبود کسی از عهده تمام کردن این بازی برنمی آمد!

هنگامی که از اولین ساختمان خارج شدید، باید آماده مواجهه با روبات های تک تیرانداز هم باشید! به معنای واقعی کلمه دشمنان را در همه جا مشاهده می کنید و اینجاست که بازی به اوج هیجان خود می رسد.

همچنین  که در بازی به جلو می روید دشمن مجهز تر می شود که از آن جمله می توان به تانک های کوچکی اشاره کرد که قصد نابودی شما را دارند…

بجنب! آن اسلحه را از کار بینداز سرباز!

اگر گاهی رخ می دهد  که علی رغم دلاوری های زیاد در مرحله ای شخصیت تحت کنترل شما کشته شد، نگران نباشید چرا که یک فرصت برای شروع دوباره از همان مرحله دارید. در حالی که بنیاد و اساس کلی بازی ساده است توصیه می کنیم خودتان بازی را امتحان کنید و نکات و ریزه کاری های بازی را خودتان تجربه کرده و ضمن سرگرمی کمی هم مهارت های راهبردی جنگاوری در بازی بیاموزید.

بازی جنگ ربات ها

منبع: Howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *