اضافه کردن رویدادهای تقویم گوگل از طریق پیام‌های اینترنتی آنی بوسیله تقویم

  • 1389/11/16
  • ITTeach
  • 0

یکی از شاخصه‌های مورد علاقه من در تقویم گوگل ، قابلیت “اضافه کردن سریع” می‌باشد که امکان ایجاد رویدادهای جدید را با استفاده از یک زبان طبیعی‌تر ، نسبت به تکمیل یک فرم را به شما می‌دهد . تعداد فرمتهایی که میتواند اجرا کند نسبتا وسیع است ، بعد از اینکه شما شروع به استفاده از آن کردید، احتمالا راه‌های دیگری برای ایجاد رویدادها پیدا می‌کنید که خسته کننده نباشد.

قابلیتی که ممکن است بعضی افراد تا کنون متوجه آن نشده باشند اینست که می‌توان با استفاده از پیامک رویدادها را به تقویم گوگل اضافه کرد ، شاخصه اضافه کردن سریع واقعا جای تشکر دارد . اگر شما حساب کاربری گوگل وویس را داشته باشید می‌توانید بوسیله پیکربندی بخش موبایل خود برای استفاده از شماره تلفن ویس خود  در تنظیمات تقویم گوگل خود ، می توانید این کار را رایگان انجام دهید . پس از اینکه شما شماره تلفن خود را اضافه کردید یک کد تایید بوسیله پیامک در حساب کاربری ویس شما  ارسال خواهد شد که شما بعدا آنرا در جای مورد نیاز وارد خواهید کرد .

بنابراین اکنون شما می‌توانید رویدادها را با استفاده از پیامک رایگان از طریق گوگل ویس خود به تقویم گوگل اضافه کنید ، ولی شما می توانید یک قدم پیشتر بروید . حدود یک ماه پیش ما سرویس آنلاین رایگان به نام جی‌وی‌مکس را پوشش دادیم که به شما اجازه خواهد داد تا از طریق گفتگوی گوگل به یک پیامک پاسخ دهید ، البته اگر یک گفتگوی متنی آنلاین(آی‌ام) باشد . همچنین شما می‌توانید با استفاده از این نوع پیکربندی ها ، رویدادها را به تقویم گوگل اضافه کنید ، که شما می توانید در این مثال رویدادی را که من به تقویم خودم اضافه کردم ببینید  :

اگرشما تصمیم دارید که ازاین مسیر بروید پیشنهاد می‌کنم که جی‌وی‌مکس خود را تنظیم کنید ( البته اگر تا کنون این کار را انجام نداده‌اید ) ، و سپس حساب کاربری تقویم گوگل خودرا به شماره تلفن گوگل ویس خود وصل کنید . با این روش شما یک کد تائید به عنوان یک پیامک فوری دریافت خواهید کرد و  همان موقع یک تماس (کانتکت) به نام تقویم گوگل به لیست تماس‌های گفتگوی گوگل شما اضافه خواهد شد . در غیر‌اینصورت شما می‌توانید همیشه رویداد اول خود را از طریق واسط گوگل ویس اضافه کنید ، و به صورت خودکار با گفتن رویداد ایجاد شد پاسخ داده خواهد شد که کار مشابه را انجام می‌دهد . چرا شما برای شروع منتظر دریافت پیام از تقویم گوگل هستید ؟ با انجام این‌کار یک تماس مخصوص جی‌وی‌مکس در لیست تماس شما ایجاد خواهد شد که شما می‌توانید رویدادها را در آینده برحسب نیاز اضافه کنید .

این برازنده‌ترین راه‌حل برای اضافه کردن رویدادها در تقویم گوگل شما نیست ، ولی باید این را بگویم که برای من ثابت شده است که اینکار از زمانی که من گفتگوی گوگل را در بیشترطول روز باز نگه می‌دارم به طور باورنکردنی مفید است .

منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *