اشتراک خودکار مطالب گوگل پلاس با توییتر و فیس‌بوک

  • 1390/5/4
  • ITTeach
  • 3

شروع بکار جی پلاس برای گوگل توسعه‌ای می‌باشد که به یکباره کارهای زیادی انجام می‌دهد. یکی از آنها انتقال خودکار پست‌های به اشتراک گذاشته در گوگل به توییتر و فیس‌بوک می‌باشد.

قبل از انتقال پست‌ها برای شروع جی‌پلاس باید وارد توییتر یا فیس‌بوک شوید. می‌توانید از کلید جی‌پلاس در نوار مشکی رنگ هدایت گوگل در قسمت بالای آن این کار را انجام دهید. به محض اتمام این کار، فرم اشتراک گذاری گوگل را باز کنید و آیکون فیس‌بوک و توییتر را مشاهده نمایید که نشان می‌دهد پیام شما به درستی در آن شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شده است. برای غیر فعالسازی اشتراک گذاری بر روی آیکون کلیلک نمایید.

جی‌پلاس علاوه بر اشتراک گذاری مسائل جریان‌های توییتر و فیس‌بوک شما را نیز با هم مرتبط کرده و به گونه‌ای تمام به روز رسانی‌ها تنها در گوگل پلاس قابل مشاهده می‌باشد. برای فعالسازی این مورد نیز گزینه‌ای وجود دارد. به نظر من توسعه گوگل پلاس فیس بوک بهتر عمل می‌کند.

جی‌پلاس همچنین گزینه صندوق پستی جی میل را به نوار بالای صفحه می‌افزاید که آیکون کوچکی همراه با یک عدد می باشد که نشان دهنده پیام‌های خوانده نشده در صندوق پستی می‌باشد. کلیک بر روی آیکون جی‌میل فهرستی از پیام‌های خوانده نشده را به شما نشان می‌دهد که این امکان را ایجاد کرده تا مستقیم به ایمیل‌های خود  از طریق گوگل پلاس دسترسی پیدا کنید. بد نیست، نه؟

دانلود افزونه جي‌پلاس براي اشتراك‌گذاري مطالب گوپلاستان در فيس‌بوك و توييتر

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. درود
    میشه یک مقدار بیشتر توضیح بدین
    گفتین که از طریق نوار مشکی در گوگل میشه این ارتباط بر قرار کرد
    اگه ممکن هست بیشتر توضیح بدین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *