سایت‌های ناسازگار، یک مشکل اساسی (افزونه IE Tab)

  • 1390/5/31
  • حدیث دلبرد
  • 0

به شخصه این مورد را در وبسایت های خارجی ندیدم . ولی وبسایت های ایرانی ( مخصوصا از نوع دانشگاهی ) همیشه این مشکل را دارند . شرکت های طراح این وبسایت ها فکر میکنند که در دنیا فقط یک مرورگر وجود دارد و آن هم اینترنت اکسپلورر شرکت معظم مایکروسافت است . به همین دلیل سایت را فقط مخصوصا آن پیاده سازی میکنند . قضیه موقعی بدتر میشود که پشتیبانی از نسخه های جدیدتر IE نیز به عمل نمی آید و به شکل فاجعه باری به شما اشاره میشود که باید از نسخه ۶ اینترنت اکسپلورر استفاده کنید . البته ناگفته نماند که بعضی از طراحان نیز دلیل این کار خود را ، بودجه ی سفارش دهنده عنوان میکنند .

 

ولی همه این ها دلیل نمیشود که ما مرورگر محبوب خود را کنار گذاشته و از IE به منظور فعالیت در اینگونه سایت ها استفاده کنیم . برای این کار هم راه حلی وجود دارد که در ادامه عرض خواهیم کرد .

برای مرورگر کروم شما میتوانید از افزونه IE Tab استفاده کنید . این افزونه محیطی شبیه سازی شده از IE را در کروم ایجاد خواهد کرده و مانند اینست که شما با IE به وبسایت مورد نظر متصل شده اید .

کافیست این افزونه را از گویا آی تی و بدون هیچ تحریمی دریافت کرده و آن را نصب کنید ( پسورد : www.gooyait.com ) .

به منظور نصب افزونه ، ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید . سپس یک فایل با پسوند CRX در اختیار خواهید داشت که باید آن را روی پنجره ی کروم کشیده و رها کنید . سپس از قسمت پایین مرورگر روی دکمه Continue را کلیک کرده و سپس دکمه Install را بزنید .

اکنون آیکون این افزونه در قسمت بالا و سمت راست پنجره کروم مشاهده خواهید کرد .

هنگامی که روی این آیکون کلیک کنید ، با یک آدرس بار ، زیر قسمت Bookmark Bar روبرو خواهید شد .

در اینجا باید آدرس وبسایت مورد نظر خود را وارد کنید تا با خیال راحت به وبسایت ناسازگار متصل شده و بتوانید کارتان را انجام دهید .

به نقل از گویا آی تی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *