Battlefield 4 (میدان جنگ 4) تایید شد

Battlefield 4 (میدان جنگ 4) تایید شد
  • 1390/8/21
  • ناصر حردانی
  • 10


به نقل از digital trends به دنبال موفقیت میدان جنگ 3 (Battlefield 3)، جای تعجب نداره، که مدیر عامل شرکت EA (الکترونیک آرتز) تایید کرده که Battlefield 4 وجود خواهد داشت.
در طی سخنرانی که در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، توسط رئیس شرکت الکترونیک آرتز – Frank Gibeau اخبار هیجان انگیزی دارد، هیچ کسی تعجب نکرد، وقتی که او گفت که”میدان جنگ 4 (Battlefield 4) در راه است.”
بازی Battlefield 3 در حال حاضر بهترین بازی سال که با فروش بیش از 5 میلیون نسخه به فروش می رسه، 10 میلیون نسخه در روز شروع به فروشندگان عرضه شد، این گیم سریع ترین و بیشترین فروش در طول تاریخ EA داشته این مطلبی هست که گفته شده.

فکر میکنید Battlefield 4 در چه عصر، کشور(مردم؛ملیت) و با چه اهداف جنگ طلبانه امریکا باشه؟؟

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 10 دیدگاه
  1. من یکی از طرفدارای بتلفیلد بودم . از یک سال قبل از اومدنش خبراش روپیگیری میکردم ولی وقتی داستانشو فهمیدم دیگه کلا سری بتلفیلد رو بیخیال شدم . با این روندی هم که پیش میره فکر میکنم کلا ایران رو لوکیشن بازی قرار بدن و متاسفانه همین عامل باعث تنفر ما از این بازی میشه .
    ممنون از مطالب خوبتون

  2. الله اکبر…
    ببین کار به کجا رسیده که پرفروش‌ترین و بهترین بازی (از لحاظ فنی) شده اونی که خاک پاک این کشور رو با همه آدم های کوچیک و بزرگش به قتل و بی عقلی و… محکوم می کنه

    واقعاً ما داریم چیکار می کنیم؟

  3. به نظره من فردا که ۱۵ November سال ۲۰۱۱ هستش که قراره بازی
    Assasin’s creed revelation
    برای پی سی عرضه بشه رکورد این بازی رو بشکونه

  4. من شنیدم این بازی رو به شبیه فیلم میخوان بسازن من تریلری در موردش دیدم اما دوباره مثل اینکه تو ایران باز مسخره بازی میکنن چی بشه این شرکت d i c e برشکسته بشه

  5. زیادی ناراضی هستین خودتون بازی بسازین …………… اگه نمیتونین یا بازی نکنین یا نظر ندین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *