سیستم تخصصی رندرینگ R-149 با قابلیت VRay RealTime Rendering توسط شرکت مازستا معرفی گردید

سیستم تخصصی رندرینگ R-149  با قابلیت VRay RealTime Rendering توسط شرکت مازستا معرفی گردید
  • 1390/9/2
  • ITTeach
  • 2

سیستم تخصصی رندرینگ R-149  با قابلیت VRay RealTime Rendering توسط شرکت مازستا معرفی گردید.

در راستای افزایش بازده سیستم های تخصصی پردازش و رندرینگ سه بعدی در موتور رندر “وی ری” (V Ray Render Engine ) ، شرکت دانش و فناوری مازستا یکی از تخصصی ترین واحد های ارائه دهنده سیستم های حرفه ای و دستگاه های رندر و انیمیشن سه بعدی، دستگاه R-149  را با مشخصات جدید معرفی نموده است. این سیستم که انحصارا به منظور استفاده در موتور رندرینگ V Ray  تهیه شده است، با تنظیمات دقیق و 190 ساعت ازمایش در اختیار طراحان و مهندسان عزیز قرار گرفته است.

 

این سیستم دارای پردازنده شرکت اینتل (Intel)  بوده که با سرعت 24 گیگاهرتز (24 GHZ)به همراه 15 مگابایت حافظه پرسرعت کش (15 MB Cache) عرضه شده است. همچنین این سیستم دارای  32 گیگابایت (32 GB)  حافظه پر سرعت DDR3  می باشد.  این سیستم با تکیه بر سیستم خنک کنندگی حرفه ای خود که توسط جریان هوا و آب تامین می شود نوید ساعات طولانی رندرینگ را بدون افکت کیفیت و نگرانی از کاهش عمر مفید پردازنده به ارمغان خواهد آورد.

نسل جدید سیستم های رندرینگ و پردازش تصویر شرکت دانش و فناوری مازستا مجهز به سریعترین و قوی ترین پردازنده ها و چیپست های حال حاضر جهان می باشد که با تکیه بر توان فنی کارشناسان و انجام آزمایش های متوالی و تخصصی بروی سیستم ها، مشکل زمان و عدم کارایی سیستم های رندرینگ را مرتفع نموده است.

سیستم R-149 با تکیه بر 4 عدد کارت گرافیک، 12 گیگابایت حافظه پر سرعت GDDR5  مختص کارت گرافیک و 2000 استریم پردازشی، سرعتی باورنکردنی را در پردازش های بلادرنگ (RealTime Rendering)  در نرم افزار ها و موتور رندرینگ وی ری (V Ray) از خود نشان داده است.

 

سیستم R-149  به منظور استفاده طراحان دکوراسیون و فضای های محیطی، معماران، انیمیشن سازان، شرکت های تبلیغاتی و … طراحی کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت دانش و فناوری مازستا به نشانی www.dfm.ir  مراجعه نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. WOW!!!!
    فوق العاده بود… عجب سیستمیه… پروژه ای که با این رندر بشه، واقعا فوق العاده در میاد!! 😀

    راستی سیستم عاملش چیه؟؟!! :)) =))

  2. ما بعد از مدتها خواهش و التماس به رئیس شرکت بالاخره صاحب یکی از اینا شدم
    ارزش رو انداختنو داشت ، خدایش ادم وقتی کارو می ده دست کاردون ، لذتشو می بره
    برای ما که R134 روش win7 64bit فکر نمی کنم سیستم این یکی هم فرقی بکنه .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *