آغاز به کار جامعه و انجمن رندرینگ و جلوه های ویژه ایران

آغاز به کار جامعه و انجمن رندرینگ و جلوه های ویژه ایران
  • 1390/11/5
  • ITTeach
  • 0

 جامعه و انجمن رندرینگ و جلوه های ویژه ایران به منظور دسترسی آسان کارفرمایان به نیروهای متخصص در زمینه مدلسازی سه بعدی، انیمیشن، رندرینگ، معماری و جلوه های ویژه افتتاح گردید. این جامعه با نمایش روزمه های کاری، توانمندیها و نمونه پروژه های انجام شده، در جهت معرفی و شناسایی صاحبان فن و هنر رندرینگ و جلوه های ویژه …

 با عنایت به لطف الهی، شرکت دانش و فناوری مازستا به منظور ارتباط بین مهندسان، معماران ، طراحان دکوراسیون و ساختمان و  اقدام به برپایی یک جامعه رایگان به نام جامعه رندرینگ، معماری و جلوه های ویژه ایران نموده است. در این راستا تمامی عزیزانی که فعالیت هایی از قبیل طراحی، معماری، محاسبات سازه و نقشه کشی، طراحی دکوراسیون و نما، مدلسازی سه بعدی، ساخت جلوه های ویژه و افکت های تصویری ، شبیه سازی های داینامیکی و رندرینگ  را در راستای نرم افزارهای سه بعدی، انیمیشن و جلوه های ویژه تصویری انجام می دهند، می توانند با درج رزومه کاری خود و همچنین نمونه کارها و پروژه های تکمیل شده قبلی ، امکان دسترسی کارفرمایان به صورت مستقیم و بدون واسطه و همچنین برقراری ارتباط با دیگر عزیزان را در اختیار داشته باشند.

هدف نهایی در این طرح برقراری ارتباط بین تمامی مهندسان و طراحان در یک مکان واحد و پاسخگویی به سوالات و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و رفع آنهاست. در همین راستا، انجمن سوالات و مشکلات نرم افزارهای تخصصی رندرینگ و طراحی ساختمان و جلوه های ویژه،  در وب سایت www.dfm.ir راه اندازی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت دانش و فناوری مازستا مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *